penkkitulosta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamppaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun aloitin, niin sain tosiaan 1x80kg.

ekan viikon tein kaikkia lihaksia 4x viikossa, eli kaikki joka kerta (jätin noin kaksi toistoa jokaisessa varastoon).

Aloitin sen jälkeen treenaamaan penkkiä 6-8x60kg ja aina toinen sarja n. 10kg pois ja puhdas niinmonta kuin tulee , ehkä yksi jäi varastoon.. sen jälkeen olen viikottain lisänny aloituspainoon 5kg.

Vinkkinä penkin kehittämiseen on, että varo treenaamasta olkapäitä liikaa, itse tein sen virheen ja kehitys pysähtyi, mutta kevyen viikoin jälkeen nousi vähän perkeleesti.

oma penkkiohjelmani on suunnilleen tällanen

Su: penkki 2x6
v. penkki käsip.3 sarjaa (samalla painolla kaikki,harvoin olen vetänyt ihan loppuun), viimex 3X8 30kg oli helppo.
penkki vielä koneessa 2-3 sarjaa, hitto kun tiedä nimee (todella helppoja)
tein ennen tämän jälkeen hauikset seuraavasti viimex: hitto kun en ny muista nimii..
keskitetty hauis istuen ja kyynerpäät "lepää" siinä levyssä edessä
6x35kg +kulmanko+nipsulukot
toinen samanlainen, tosin sain vaan 4toistoo
kolmas 20kg +kulmanko+nipsulukot ja tein niin monta kun tulee ja aika hitaasti
sitten toinen liike ja 2x8-10

nyt teen hartiat hauiksen sijaan sunnuntaisin seuraavasti:

pystypun. käsipainoilla 2-3X8 tein viimex 20kilolla(ei painanu mitään) ja lisään sitte joka viikolla kunnes tulee tiukax. Voi olla että lisään seuraavaksi 5kg, kun oli niin helppo:D
vipunosto seisten 2X6-8 ei loppuun asti
vipunosto etukulmassa 2x8 ei loppuun asti

Pointtina mulla on, et olkapäät menee helposti mulla tukkoon, siksi en tee niitä niin kauheesti!

Ruokavaliosta sen verran, että syön hyvin varmaan 3-4 tuntii ennen reenejä ja ehkä puolituntii ennen kun lähen, niin otan joku 3-4desii tuoremehua.
Olen huomannu, jos bulkkaan ennen salille menoa, niin ei oo samaa fiilistä, kun tyhjemmällä vatsalla.
Palautusjuomat otan salilla ja syön prot. pitoisen ruuan noin tunnin päästä.

En oikestaan ole Miken ohjelmalla tehnyt, mutta nyt rupeen tekee

ajattele sain edellisellä kerralla 5x100kg kuudes jäi vajaaks ja toinen sarja 3x100kg. Kun tein kaikki muut liikkeet räjähtävästi pienellä painolla koko viikon, niin viimex tuli 2x6x100kg ekas olis tullu varmaan 7-8toistoo.
Joten nyt on noi 120kg ykkönen.

Oon joku -93 saanut ninkantakaa pun 8x100kg, nyt saan penkistä saman :urjo:.
pari kertaa oon treenannu puolivuotta tässä välissä, eli aikaa on perkeleesti, kun olin kunnos.

Ihan piruuttani mittasin kevyen viikon jälkeen rinnanympäryksen ja se oli 120cm ja en todellakaan ollu pumpissa.
Käsi oli 43,5 ja viikko aikaisemmin 45cm:hyper:

Olen pahoillani jos on vaikea ymmärtää, mutta niinhän elämä on!
toi oli jooo sekava;D mut ei munkaan txt mitää järin selvää ole.

täss tää treeni ohjelm:

Maanatain:etuolkapää,sivuolkaapää,takaolkapää

Tiiistai: hauislihas,ojentajalihas,kyynärvarsilihas

Keskiviikko:reisikoukistajat,pohjelihakset,pakaralihakset,reisiojentajat

Torstai:rintalihakset,(ylärinta ja sisärinta) sisärinta??,selkä ja vatsa lihakset.

näin. näillä mennään. sit on jotai ruoka juttui viel mitä en nyt rupee kirjottaa :(
oisko tos jotain korjattavaa?
Sarjat menee niin et, lämmittely sarja alkuus. kolme harjoitus sarjaa lisäten joka sarjalla painoa siten että viimeisellä sarjalla menee enintään 16. pitäs vissii päiväkirjaaki tehdä?

Sama se oli täällä, penkki pysähty 60 kg. Siitä takapakkia, ja 2x6 kerran viikossa. Niinkin kevyillä kuin 42,5 kg alotettiin 2x6, ja viiden viikon päästä ennätys sarja 52,5 kg meni helposti.

Ja vinopenkkiä kerran viikkoon, kapeaa myös, ja kahdenkäden ojentajapunnerrusta, niin johan alko nousta.

Niin, ja voimaa haettaessa pyri nostamaan jokainen toisto painoista riippumatta niin voimakkaasti ja rajusti kuin pystyt, kuin nostaisit ennätystä. Ja sarjaan pitää jäädä se toisto pari varaa viellä.

Ja purista tankoa nostaessa, ja yritä "taittaa se katki", niin yläkropan lihakset jännittyy ja nousee kevyesti.

Ja sarjat ihan loppuun asti vinopenkissä, niin kasvaa tissit :)

Tee ojentajille paljon töitä, ne auttaa penkissä suunnattomasti. Ja nimenomaan näin aloittelijana.
Kumpaan suuntaan se pitää yrittää taittaa katki?

tota

Jos teet esim kyykkyjä tms. ja seuraavana päivänä selän, niin en suositte. aikst raskaita, eikä selkä ole palautunut..

Kato jotain valmiita treeniohjelmia!

Jos teet esim kyykkyjä tms. ja seuraavana päivänä selän, niin en suositte. aikst raskaita, eikä selkä ole palautunut..

Kato jotain valmiita treeniohjelmia!
kyykyt yms polvee otttavat tekee muutenki tiukkaa. tuli tota jalkapalloa potkittuu ja siit sit oschood latter. Miten ikinä kirjotetaankaa:| siks aloinki salilla käymää kun futis loppu

Back
Ylös Bottom