Penkkitulos nousuun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JuuPeL1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Penkkiä vastaotteella, kuulostaa aika hurjalta! Itsellä ainakin menis olkapäät on se niin ihme liike... Mutta itse asiaan, kyllä se penkki sieltä varmasti nousee kun treenaa vaan monipuolisesti ojentajoita ja rintaa...Tuntuu että tää penkki on ainut liike mihin haetaan jotain erityis kikkoja, erikseen sitten on ne ketkä kisaa penkkipunnerruksessa...

Tietenkin on tärkeä tiedostaa että loppuuko voima ojentajista vai tisseistä...Lankkupenkki on aika toimiva ojentajille

Pitäis saada penkkitulos kasvuun mikä tällä hetkellä 87,5kg! omaa painoa löytyy 65kg. minkälaista treeniä suositte et sais enemmän rautaa ylös?;)

Kiitän etukäteen vastauksista:worship:

Mulla ainakin maksimi nousi joskus aikoinaan räjähdysmäisesti ns. "pyramidisysteemillä". Että esim. laitat tankoon sellaset painot millä saat esim 10,8,6,4,2 toistoa (Siis 5 sarjaa ja painoa lisätään joka sarjaan semmonen 2,5-5 kg). Esim. 50kg, 52,5kg, 57,5,kg,60kg,65kg

Kannattaa itte vetää reeni kerran läpi ja kokeilla missä suhteessa sarjapainon nostaminen kulkee toistomäärään verrattuna. Ittelläni ainakin toi toimi. Mutta tietysti ihan perus 1-4 toistoakin auttaa helvetin hyvin maksimin nostoon.:thumbs:

Ite oon tehny tolla 2x6 penkin, samalla kerralla sit vinopenkki 3x8 + joku rintalihasliike vielä päälle. Nyt on tulokset noussu aika hyvin. Viikon välein tullu 2.5kg lisää, viimeset 4vko :D

Ajattelin käyttää ketjua hyväkseni ja kysyä, että mitenköhän tommosen tangon painoin voisi punnita, koti penkissä on semmonen tanko jonka painoksi epäilen 10-15kg, ja kiinnostais tietää paljon se on oikeasti.

Ajattelin käyttää ketjua hyväkseni ja kysyä, että mitenköhän tommosen tangon painoin voisi punnita, koti penkissä on semmonen tanko jonka painoksi epäilen 10-15kg, ja kiinnostais tietää paljon se on oikeasti.
Menet ensin puntarille ilman tankoa ja sitten tangon kanssa, ja lasket eron?

Suositut

Back
Ylös Bottom