Jos penkkitulos on laskemassa tasaiseen tahtiin, mitä kannattaa tehdä?
Tässä mun taustoja, jos näistä jollain merkitystä:
-salitaustaa vajaa vuosi säännöllisesti ja suunnitelmallisesti 4x/vko
-3-jakoinen ohjelma (vetävät työntävät jalat), jonka vaihdoin 1kk sitten ylä- ja alakroppajaolliseksi
-muuta liikuntaa pyäräily, kävely tai juoksu yhteensä 2x/vko
-pienen dieetin aloitin pari kk sitten: 65kg--->62kg
-vain penkki on laskenut, muut ei.
-3-jakoisella ohjelmalla penkki tuli 1 tai 2x viikkoon,
-joka toinen kerta voimaa (toistot 3-5), joka toinen kerta kestävyyttä (toistot n.10)
-aika usein tein failureen asti varmistajan kanssa, maximejakin kokeilin välillä
=tällä systeemillä penkki nousi hitaasti mutta varmasti.
-olin rautainfuusiossa (rautaa suoneen) 3.5. Suunnilleen samaan aikaan vaihdoin 2-jakoseen ja sen jälkeen penkki on tuntunut raskaalta ja tulokset tippunut.
-2-jakosessa penkki tulee 2x/vko
Nyt nielen ylpeyteni ja tässä mun hurjat penatulokset:
esim. 17.4: 42,5x4
1.6.: 35x5
Voihan se olla että rautainfuusio, penkki 2x/vko ja dieetti vaikuttaa kaikki, mutta olisiko vain järkevää vaihtaa tuohon 3-jakoseen takas, tai sitten tehdä tällä 2-jakosella mutta tehdä viikon toinen penkki selkeesti kevyemmin?
Molemmat jaot toimii muuten ihan hyvin.
Help me please! :D
Tässä mun taustoja, jos näistä jollain merkitystä:
-salitaustaa vajaa vuosi säännöllisesti ja suunnitelmallisesti 4x/vko
-3-jakoinen ohjelma (vetävät työntävät jalat), jonka vaihdoin 1kk sitten ylä- ja alakroppajaolliseksi
-muuta liikuntaa pyäräily, kävely tai juoksu yhteensä 2x/vko
-pienen dieetin aloitin pari kk sitten: 65kg--->62kg
-vain penkki on laskenut, muut ei.
-3-jakoisella ohjelmalla penkki tuli 1 tai 2x viikkoon,
-joka toinen kerta voimaa (toistot 3-5), joka toinen kerta kestävyyttä (toistot n.10)
-aika usein tein failureen asti varmistajan kanssa, maximejakin kokeilin välillä
=tällä systeemillä penkki nousi hitaasti mutta varmasti.
-olin rautainfuusiossa (rautaa suoneen) 3.5. Suunnilleen samaan aikaan vaihdoin 2-jakoseen ja sen jälkeen penkki on tuntunut raskaalta ja tulokset tippunut.
-2-jakosessa penkki tulee 2x/vko
Nyt nielen ylpeyteni ja tässä mun hurjat penatulokset:
esim. 17.4: 42,5x4
1.6.: 35x5
Voihan se olla että rautainfuusio, penkki 2x/vko ja dieetti vaikuttaa kaikki, mutta olisiko vain järkevää vaihtaa tuohon 3-jakoseen takas, tai sitten tehdä tällä 2-jakosella mutta tehdä viikon toinen penkki selkeesti kevyemmin?
Molemmat jaot toimii muuten ihan hyvin.
Help me please! :D
Viimeksi muokattu:
sitten ku lopetat dietin nii varmasti rupeaa nousemaan
Niin ei todellakaan laske jonkun dietin takia penkkitulos noin paljon, ellei sitä tekemistä kokonaan lopeta samaan aikaan. Veikkaan tota hoitoa/sairautta(?) sen takana pääsyylliseksi.