Penkkitulos 60kg->100kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fergus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saa sitä tavoitteet olla ja ehkä jopa pitääkin olla, jotta varmasti pysyy nousujohteisena treenit.

Mutta joku järki siinäkin. Mun mielestä on aivan järjetöntä kusta dieetti sentakia, että joku tietty kilomäärä ei ole tiettyyn päivään mennessä noussut. Jos sitä ekaa tavoitetta ei saa ihan täyteen, niin seuraavalla kerralla sitten. En minä ainakaan rupeaisi myös muita tavoitteita "tuhoamaan" sen ekan kustannuksella.

Timba, oon täysin samaa mieltä. Ittelleni melkeen tärkemäpi se kesäkunto -06 kuin tuo 100kg mutta otin nyt kerrankin haastavan tavoitteen jos vaikka nousisi perse penkistä.

eihän tuo mikään mahdottomuus ole, jos kunnolla bulkkaa. Riippuu pitkälti fysiikasta ja välityksistäkin onnistuuko vai ei, mut sit ku tiputtelee painoa kesäkuntoa kohti niin itel ainaki tippu sarjapainot penkissä 20kg 10kg:n häpeämassan pudotuksen seurauksena..

tiieitijuu mutta nehän tosiaan saa nopeasti takasin rakastamamme lihasmuistin ansiosta ja niinkun aiemmin mainitsin, en ole lopettamassa salilla käyntiä tuon 100kg saavutuksen jälkeen...

Oisin kyllä iha ilone jos joku vaikka jaksais vääntää jonkinnäiköisen ohjeellisen ohjelman tuohon treeniin. Olisi varmaan apua muillekkin aloittelijoille.

Fergus sanoi:
Oisin kyllä iha ilone jos joku vaikka jaksais vääntää jonkinnäiköisen ohjeellisen ohjelman tuohon treeniin. Olisi varmaan apua muillekkin aloittelijoille.

Tsekkaa tästä aloitelijoiden osion yläosasta tuo mun tekemä "treeniohjelmia lihaksen kasvatukseen..." ketju. Sieltä löytyy ohjelmia joka lähtöön. Penkissä vaan esim. 2x6 systeemillä, kyllä se satku sieltä lähtee.

Mutta älä yhtään aliarvio sitä syömistä, satkun saat kyllä treenin puolesta, mutta jos ravinto on päin persettä, niin aika turhauttavaa voi olla.

Timba79 sanoi:
Mutta älä yhtään aliarvio sitä syömistä, satkun saat kyllä treenin puolesta, mutta jos ravinto on päin persettä, niin aika turhauttavaa voi olla.

Toi on niin totta kun vain voi olla, kokemusta löytyy...

Ja kun tosiaan selvittää miten pitää syödä ja syö, eikä vaan luule syövänsä, niin hyvin menee, ja vielä pitää muistaa se että kulutus kasvaa kokoajan, kun massakin kasvaa!

Salomaa sanoi:
Välitavoitteeksi, juuri niin. Eikä kannata murehtia vaikka 95kg saisi pari kolmostakin ja eikä se satanen nouse. Se on niin helvetin paljon päästä kiinni lopussa. Vaikka voimia olisi niin pää ei ole välttämättä valmis siihen. Joillain voi mennä muutamia viikkoja tottua ajatukseen, että nyt nostetaan se 100kg.. Kolminumeroinen luku jännittää :)

Tämä on helvetin totta. Itellä oli aikoinaan 70 kg muodostunu painajaiseksi, 67.5 meni useampia kertoja mutta aina kun tankoon iskettiin se 70 nii ajatteli että "ei tuu taaskaan nousemaan", eikä tietty noussutkaan. Huippuna tähän mainittakoon että kerran oli tangossa 60kg ja kysäisin penkillä maatessani kaverilta että paljonko tangossa on painoa. Kaveri sanoi että 70 kg ja rinnalle jäi :D Lopulta se sitten nousi kovan psyykkauksen ansiosta, ja kehitys jatkui taas. Mutta pääkopasta se on suurimmaksi osaksi kiinni :kippis1:

Narumies puhuu asiaa. Sitä painoa ei saa pelätä, vaan tangon alle pitää mennä asenteella "se nousee saatana" ja se sitten tulee sieltä. Itekin törmännyt samaan. Eli jotain maksimia joskus kokeillut ja olo ollut, että "tuleekohan sittenkään" ja silloin se ei takuuvarmasti tule.

Päästä se on kiinni ja muustakin varsinkin syömisestä. Nyt taas alotin salilla käynnin noin 2 vuoden jälkeen ja samalla piti painoa tiputtaa 115 -> 80. No nyt on 8 kk menny ja paino on 84. penkis meni kevät talvella viel 90. 92,5 ei menny kun pelkäs sitä tankoo niin hirveesti, yksinkertasesti ei saanu sitä nouseen rinnalta kun sen 1/3 osaa ja sit se jäi siihen :D nyt ei oikeen meinaa mennä 80 kg:lla ykkönen, saati sitten joku 3*8 sarja 70kg. Selkeesti vähäisetkin voimat ainakin rintapielestä lähteny tuon laihduttamisen tuloksena, tosin on kyll ollu aika paljon aerobista mukana. Mut syöminen kulkee käsikädes nousujohteisen tuloskunnon kanssa, mut senhän nyt kaikki ties. 60 -> 100 ei oo mikään mahdottomuus jos syöminen ja treenaamisen mentalliteetti on kohdallaan imo tietenkin aikaa kannattais varata noin 8-12 kk niin ei tuu pettymyksiä kun pysyy realistisissa tavoitteissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos teet nyt hirveästi sitä penkkiä, niin vetele edes sitten leukoja paljon, tai rupeat näyttämään nodredamen(miten nyt kirjoitetaankaan.) kellonsoittajalta

mihis ne leuat ny tarkalleen ottaa? Eikös ne yläselkään, pikkuse hauiksiin ja ojentajii ota? Kyllähän mä tuota selkääkin ja muita siis samalla reenaan enkä tietenkään pelkkää penkkiä. ja Wainiolle viel että taisin tuossa aiemminkin mainita ettei se mikään maailmanloppu ole ellen tuota 100kg saakkaan ylös ennen kesäkuntoon pyrkimistä, aina voi yrittää kesän jälkeen sitä sitten uudelleen.

Fergus sanoi:
mihis ne leuat ny tarkalleen ottaa? Eikös ne yläselkään, pikkuse hauiksiin ja ojentajii ota? .

Juu yläselkään(latseihin) ja vähän hauiksiin ne leuat ottaa pääasiassa, ojentajiin ei kyllä ota. Itellä on kans tavotteena toi 100kg penkistä ja kun se penkki on vielä mulla se huonoin osa, eli kyykky ja mave kyllä kulkee mutta ei penkki :D Sain tässä sellasen päähän pistoksen että olisko mahdollista saada ennen 17v synttäreitäni jotka on 1.9 100kg penkistä? tällä hetkellä maksimini liikkuu varmasti 95kg tienoilla, en ole koittanut maaliskuun jälkeen kertaakaan ja silloin 90kg nousi aika kevyen oloisesti. Ohjelmana käytän sitä 2x6, se vaan tuntuu nyt jumittavan kun oon tehny sieltä keväästä asti 75kg ja nyt vasta pystyn kohta siirtymään 77.5kg (toivottavasti).

...niin en viitsinyt aloittaa uutta juttua tän mun asian takia kun kerran penkistä on kyse :D

Myth sanoi:
Aseta vaikka se "sata markkaa" vain välitavoitteeksi, kehoilu/voimailu kuitenkin on pidemmän tähtäimen hommaa.

..ja jotkut pitää jo parin markan penkkiä kovana. :hyper:

ps. Anteeksi, olen pahoillani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom