penkkituloksesta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
mikäs on kovin punnerrettu tulos suhteutettuna omaan painoon?varmaan pyöritään kevyissä sarjoissa(?)...jos tietoa nii pistäkää myös mave ja kyykky tuloksia...ja mahdollisia kuvia.
PS.mitäs pituusluokka noi kovimmat bodarit on tuolla kilpalavoilla?tuskin montakaan 190cm+ kisailijaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi jumaleissöni, arni! Eiks näist penkkituoksist ole ku pari sataa threadia!:curs:
Ja no, ei ne bodarit yleensä kauheen pitkiä ole, ku sillon on lihaksetki pidemmät --> näyttää ohuemmilta, kässääks?:piis:

Kun penkkitulokset-threadi aina nostaa rumaa päätänsä säänöllisin väliajoin kuin Mikko Alatalo omaansa Tammerkosken sillalla, niin kenties ylläpidon olisi syytä ruveta harkitsemaan omaa rinta/hauis ala-foorumia Pakkikselle.

Siellä voitaisiin sitten syynätä paitsi tämän Ainoan Oikean Liikkeen dimensioita, myös puhua penkkiä tukevista harjoituksista, naisten penkkienntyksistä, penkkiseksistä, kisa- ja salipenkkiennätysten eroista, kuinka paljon hanskat vaikuttavat penkkitulokseen, ja paljonko Kekkonen olsi nostanut penkistä.

Joka päivä olisi tietysti tusinoittain uusia penkki-gallupeja, koska tätä aiheista suurinta ei ole pystytty tyhjentävästi käymään läpi lukemattomista yrityksistä huolimatta.

Ainoana ogelmana tietysti on että tämän ala-foorumin suosio imisi muut Pakkotoiston alueet kuiviin. Postien lukumäärä luultavasti kaataisi koko internetin, ja e-liikenteen määrä aiheuttaisi sähkön loppumisen koko universumista.

Positiivisena puolena on mainittava Jippiin Voimailu-foorumin lopullinen sulkeutuminen, kun kansakuntamme toivot siirtyisivät Pakkiksen Penkkiin.

Ja ei, en ole tosissani. :jahas: Toivottavasti kukaan ei pahoittanut mieltään.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Taitaa olla Markus Schickin 260 kiloa sarjaan 75 kiloa.

Andrzej Stanaszek on penkannut 177,5kg vain 50,5kg painoisena, eli yli 3,5 kertaa oman kehonpainonsa. Tuo Schickin tulos on varmaankin toiseksi paras. 3,46*kehonpaino.

anteeksi longsword kun loukkasin sinua tällä niinkin säädyttömällä penkki-threadilla...koska en löytänyt haluamaani vastausta searchilla tai faq:illa niin ajattelin laittaa näinkin lapsellisen viestin tänne keskustelupalstalle...mielestäni kysyin täysin asiallisen kysymyksen liittyen kovimpaan penkkipunnerrustulokseen painon suhteen...kiitos tahvo ja force vaivannäöstänne.
ehkä kun kysymys liittyy vähänkin penkkipunnerrukseen ja kysyjänä on nuorempi sälli niin hänet on erittäin helppo luokitella rinta-haba-pelleksi...ja sitä minä en todellakaan ole!

arni, jos olisit nimennyt topicin "parhaat tulokset suhteessa painoon" etkä "penkkituloksesta..." olisit saattanut saada fiksumpaa palautetta.

Originally posted by Force
Andrzej Stanaszek on penkannut 177,5kg vain 50,5kg painoisena, eli yli 3,5 kertaa oman kehonpainonsa. Tuo Schickin tulos on varmaankin toiseksi paras. 3,46*kehonpaino.

Schick painoi 73.4 kiloa eli se on 3.54 kertaa oma paino. Sarja oli se alle 75 kiloa.

Originally posted by markku sutinen
stanatsek penkkasi ilman paitaa,shick taas jollain vitun tupla inzerillä,stanatsek ipf shick wpc eli kumpi kovempi?molemmat ovat tosin kääpiöitä.

Niin kysymyshän oli juuri siitä, että kumpi on kovempi.... Itsekin pidän tuota Stanaszekin nostoa parempana suorituksena, mutta se kun ei ole oikea vastaus kysymykseen.

Originally posted by arni
anteeksi longsword kun loukkasin sinua tällä niinkin säädyttömällä penkki-threadilla...koska en löytänyt haluamaani vastausta searchilla tai faq:illa niin ajattelin laittaa näinkin lapsellisen viestin tänne keskustelupalstalle...mielestäni kysyin täysin asiallisen kysymyksen liittyen kovimpaan penkkipunnerrustulokseen painon suhteen...kiitos tahvo ja force vaivannäöstänne.
ehkä kun kysymys liittyy vähänkin penkkipunnerrukseen ja kysyjänä on nuorempi sälli niin hänet on erittäin helppo luokitella rinta-haba-pelleksi...ja sitä minä en todellakaan ole!

Ohoh, taisin olla turhan sarkastinen. Ei anteeksipyytämistä, päinvastoin, yritän olla tahdikkaampi vastaisuudessa. Varmaankin allergia penkki-tulos threadeja kohtaan. Olen yleensä ystävällisempi, mutta 7-päiväinen duuniviikko on kiristänyt vannetta pään ympärillä.

Originally posted by markku sutinen
stanatsek penkkasi ilman paitaa,shick taas jollain vitun tupla inzerillä,stanatsek ipf shick wpc eli kumpi kovempi?molemmat ovat tosin kääpiöitä.

Ja sitten voidaan taas ottaa hieman asioista selvää ennenkuin aletaan aukomaan päätä.
Tuo on kyllä otettu tuplalla se jotain 260kg. Mutta Markukselta löytyy myös ihan yhtä kova tulos ipf puolelle.
Eli sarjaan -67.5kg 235kg ja tosiaan ipf-paidalla. Suhteutettuna painoon, tulokset noissa suurinpiirtein samoissa, eli se siitä paita edusta taas..
Ja jatkossa muutenkin on turha vertailla paitoja samaan malliin. Uusin Titanin ipf malli on jo tosi monilla paljon parempi kuin tupla varusteet.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Schick painoi 73.4 kiloa eli se on 3.54 kertaa oma paino. Sarja oli se alle 75 kiloa.

No niinhän se homma olikin. Onkohan muita yli 3.5 kertaa oman painonsa nostaneita kuin nämä kaksi jamppaa?

Mielestäni kovin suomalaistulos on Sulevi Eriksonin 252,5 kg ilman paitaa sarjaan 82,5 kg. Tehty penkkikisoissa joskus 80-luvulla. Suomessa penkki yksittäislajina hyväksyttiin vasta myöhemmin siksi tulosta ei löydy tilastoista. Sulevilla on vieläkin 90 kiloisten SE 237,5 kg.

Originally posted by mtk77
Mielestäni kovin suomalaistulos on Sulevi Eriksonin 252,5 kg ilman paitaa sarjaan 82,5 kg. Tehty penkkikisoissa joskus 80-luvulla. Suomessa penkki yksittäislajina hyväksyttiin vasta myöhemmin siksi tulosta ei löydy tilastoista. Sulevilla on vieläkin 90 kiloisten SE 237,5 kg.

Onkos tuo 237.5kg sitten otettu paidalla vai ilman?

Onkos tuo 237.5kg sitten otettu paidalla vai ilman?
Ihmettelen vaan tuota Eriksonin 252.5kg ilman paitaa sarjaan 82.5kg. Ennen Erolan ennätyksiä oli Eriksonilla muistaakseni sarjaan 82.5kg ennätys 222.5kg.
Joten mikä toi ilman paitaa tulos sitten on vai tuliko numero virhe?

Ei tullut numerovirhettä. Olen käsittänyt, että tuohon aikaan ei ollut suomessa pelkillä penkkikisoilla virallista statusta ja ennätykset tehtiin vain yhteistuloskisoissa. Vaasassa on kuulemma ennen ollut salin seinällä kuva tuosta nostosta, minä en ole sitä nähnyt, mutta sellainen joka on sen nähnyt kertoi asiasta kun oli puhetta Sulevin tuloksista. Tuosta 237,5:stä en tiedä onko paidalla vai ilman. Muistaakseni se on -86 vuodelta ja ilmeisesti yhteistuloskisoista koska on kelvannut ennätykseksi.

EDIT: elikkä kuulopuheisiin perustuu minun tiedot, joten olisikin kiva jos joku voisi vahvistaa pitääkö varmasti paikkansa.

Ei tullut numerovirhettä. Olen käsittänyt, että tuohon aikaan ei ollut suomessa pelkillä penkkikisoilla virallista statusta ja ennätykset tehtiin vain yhteistuloskisoissa. Vaasassa on kuulemma ennen ollut salin seinällä kuva tuosta nostosta, minä en ole sitä nähnyt, mutta sellainen joka on sen nähnyt kertoi asiasta kun oli puhetta Sulevin tuloksista. Tuosta 237,5:stä en tiedä onko paidalla vai ilman. Muistaakseni se on -86 vuodelta ja ilmeisesti yhteistuloskisoista koska on kelvannut ennätykseksi.

siis kuvan perusteella on nostanut 252.5kg ja sarjaan -82.5kg? :rolleyes:
Oliko kenties kuva kisoista vai salilta jne.

Eikö 80-luvulla penkkikisoissa tehtyjä tuloksia hyväksytty yhteistulostaulukkoon? Tuosta en ole mitenkään tietoinen, mutta kyllä nykyään ainakin pelkissä penkkikisoissa tehdyt tulokset kelpuutetaan yhteistuloksien penkkiennätyksiin. Miksi ei sitten käynyt tekemässä hirmuista tulostaan kisoihin. Kyykännyt vaadittavan, joka taitaa olla 2*omapaino.

Edit: Näin siis ilmeisesti SE:ssä. Mutta ME:ssä on ilmeisesti eri tulokset pelkässä penkissä ja yhteistuloksissa.

Minä en tiedä asiasta muuta kuin mitä kaveri kertoi. Elikkä, että jonkinlaisessa kisassa nostettu, tulos 252,5 kg, sarja 82,5 kg ja ilman paitaa.

Minun käsittääkseni Suomessa penkkikisat saivat virallisen aseman myöhemmin ja tätä vanhemmat tulokset eivät ole olleet tilastokelpoisia ja siksi niitä ei löydy mistään.

Minä en tiedä asiasta muuta kuin mitä kaveri kertoi. Elikkä, että jonkinlaisessa kisassa nostettu, tulos 252,5 kg, sarja 82,5 kg ja ilman paitaa.

Minun käsittääkseni Suomessa penkkikisat saivat virallisen aseman myöhemmin ja tätä vanhemmat tulokset eivät ole olleet tilastokelpoisia ja siksi niitä ei löydy mistään.

Et ole svnl foorumin kautta kyselly? Varmaan Tähtinen jos joku tietäisi asiasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom