Penkkitreeni kuntoon... Auttaisko joku

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä olis neiti jonka kädet on ku heinänseipäästä veistetyt... Muutenkin olen hoikka ja pitkä (174cm ja 63kg). Penkistä pitäisi saada muutaman kuukauden päästä vaivaiset 40kg, mutta tuntuu että tulosten nousu on pysähtynyt. Nyt tarttis sellasen hyvän penkkitreenin jonka avulla pääsisin tavoitteeseen. Tekniikkaakin pitäisi vielä hioa... Niin ja paljonko nyt nousee. Hmm... Varmaankin noin 33kg. Eli siitä lähdetään ja yrityksestä ei ole puute!!

Dino84 sanoi:
miten oot tähän asti treenannut? entä syömiset?

Tähän asti oon treenannu ohjelmalla joka on jaettu kolmeen kertaan/viikko. Rinta ja ojentajat on samana päivänä. Silloin treeni koostuu penkistä, vinopenkistä, levypainonnostosta (edestä ja kädet suorina), ojentajat, sekä pystypunnerrus niskan takaa. Toistoja tehdään yleensä 4-6 tai korkeintaan kahdeksan ja maksimipainoilla. Ja sarjat tehdään vaan kaks kertaa.

Syöminen... Olis varmaan parantamisen varaa. Vapaapäivinä on helpompi syödä usein ja ei niin paljon kerrallaan. Mutta duunipäivinä voi tulla vaikeuksia. Aina ei kerkiä syömään... Sairaalan arki. Palautukseen oon juonu proteiinia.

Ongelma on myös se, että samalla kun pitäisi saada voimaa, niin pitää myös pitää huolta aeroobisesta kunnosta. Liityy siihen mun tavoitteeseen. Mä oon enimmäkseen käyny sisäpyöräilytunneilla. Ens kuussa alkaa sit kamppailulajitreenit.

Mut jos haluat niin voin laittaa sen mun koko ohjelman. Saa ehkä paremman käsityksen.

Teräsneiti sanoi:
Mut jos haluat niin voin laittaa sen mun koko ohjelman. Saa ehkä paremman käsityksen.

Mielellää voisit laittaa.. Auttais hahmottamisessa vähäsen..

Teräsneidolle

Kannattaisi varmaan laittaa perusasiat kuntoon.
Siinä on yksi helppo ihan webbipaikka kun löytyy vimosen päälle neuvvoja:
www.stumptuous.com
Kristan ohjeita seuraten, muutamaksi vuodeksi ihanalle pelille antautuen, Vixen syntyy.

P

Ojentajat kannattaa tehdä eri päivänä kuin penkki, samoin myös ehkä olkapäät.
Voisit kokeilla seuraavaa jakoa, maanantaina rinta ja yläselkä, keskiviikko jalat ja mave, perjantai ojentajat ja olkapäät(ja hauis jos tarttee). Rintapäivänä tee penkkiä ensin lämpät ja kolme kovaa sarjaa 3vk kaseja, 3vk vitosia, 3vk kolmosia ja sit maksimit. Sen jälkeen vinopenkkiä ym. Ojentajapäivänä ota kapeaa penkkiä samalla jaksotuksella ja sen päälle pystypunnerrusta olkapäille joko tangolla tai käsipainoilla. pystypunnerrusta 3x5-7. Apulikkeet voi muuten valita ite, ja selkää pitää kans treenata paljon.

Jos tarkoituksena on nimenomaan penkkituloksen parantaminen, kannattaa kehoilutyyliset pumppi- ja tuntumahakuiset sarjat ja loppuun asti puristaminen unohtaa tyystin, kuin myös eristävät hilavitkutukset. Itse jättäisin myös Kehäketun mainitseman pystypunnerruksen kokonaan pois, koska kova penkkaaminen apuliikkeineen (kapea penkki, dippi yms.) rasittaa jo olkapäitä aika lailla, ja mikäli olkapäitä treenataan vielä erikseen, on ylirasitus ovella alta aikayksikön (nimim. kokemusta omaava).

Voimailupuolelta löytyy pilvin pimein hyviä ohjelmia, hakusanaksi "penkkipunnerrus".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gillyannen kanssa täysin samaa mieltä. Monet jauhavat penkkiä kehoilutyylisesti aina loppuun asti. Myös itse olen tehnyt niin ja hermosto onkin niin tukossa ettei nostettu rauta ole enää minkäänlaisessa suhteessa lihaksen kokoon.Mihin nosto pysähtyy, eli mikä on heikoin kohta? Siihen sopiva apuliike auttoi itsellä (lankkupenkki ojentajille) kummasti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom