penkkitreeni kuinka monipuolisesti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nikkeke
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Penkki, vinopenkki ja dippi. Muita ei tarvita. Isot lihasmassat on rakennettu isoilla perusliikkeillä.

Tottahan tuo tavallaan on. Eli ne raskaat liikkeet on treenin perusta. Itse kuitenkin otan rinnalle myös yhden ns. supistavan;) liikkeen esim peck deck tai cross cables. Tämä ihan sen takia, että jos haluan ottaa rinnalle esim 3 liikettä ja kaikki olisivat ns. raskaita perusliikkeitä niin tavallaan menee viimeisen raskaan liikkeen idea "hukkaan" kun siinä vaiheessa on rinnat yleensä jo niin slut, että sen 3 raskaan liikkeen joutuisi kuitenkin tekemään todella pienillä painoilla.
...tai sitten olen vain liian heikko:nolo:

Omasta mielestä on salin jälkeisenä päivänä hieno tunne, kun on lihakset hieman kipeät!

Oon käynyt nyt apaut 4v salilla ja oon nostanut sarjojen määrää viime aikoina esim. teen rinnalle yleensä 9 sarjaa joista vähintään 6 on raskaita (penkki, vinopenkki tai dipit lisäpainoilla) joskus sarjojen määrä saattaa nousta jopa 12!! Seuraavana päivänä kuitenkin rinta on ihan "OK" eli teenkö silti mielestänne liikaa sarjoja?

Vähentäisin kyllä sarjoja jos mulla ois treenikaveri mukana salilla mutta, kun ei oo niin tarvii jättää sika sika piukat sarjat tekemättä..

Siis mitä helvettiä sinä tola tarkoitat??
Eli siis sinun mielestä rintoja ei saa kasvamaan punnerrusliikkeillä, sitäkö tarkoitat?? Niitä kun yleensä pidetään venyttävinä liikkeinä.

Joo mut teethän sä siinäkin liikkeessä sen supistavan osuuden...hehe!! Kato on supistavaa ja venyttävää...ja jos sen supistuksen jättää siitä pois jää vaan venyttävä...

Joo mut teethän sä siinäkin liikkeessä sen supistavan osuuden...hehe!! Kato on supistavaa ja venyttävää...ja jos sen supistuksen jättää siitä pois jää vaan venyttävä...

O`really...:jahas:
Hyvä että selvensit...pitää varmaan sitten itsekin ruveta tekemään noissa punnerrusliikkeissä se työntävä osa myös:rolleyes:

Älkää tehkö treenaamisesta liian monimutkaista. Sen sijaan että miettisitte, että mistä kulmasta ristikkäistaljaa vemputtamalla saatte parhaan poltteen rintalihakseen, miettikää että mitä varten se rintalihas on olemassa. No työntämistä varten tietysti. Miten rintalihas kehittyy isoksi? Työntämällä raskaampia kuormia luonnollisilla liikeradoilla. Missä liikkeessä saa työnnettyä eniten kuormaa? Penkissä tietysti.

Penkki, vinopenkki ja dippi. Muita ei tarvita. Isot lihasmassat on rakennettu isoilla perusliikkeillä.

tässä on kyllä taas tompalta todella viisasta tekstiä kuten monessa muussakin threadissa. itse aivan samaa mieltä.

Suositut

Back
Ylös Bottom