Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ainaki 85% mut hermotus onki ihan pielessä.Jamppa89 sanoi:jaa-a tuohon tuskin on mitään tiettyä prosenttia mutta luulisin että se on n.75%, ainakin itselläni. Mutta tuo varmasti riippu aivan henkilöstä ja siitä missä painoissa liikutaan jne.

hyvin lähelle 85% rosenttia, toki vaihteluita on mutta hyvin lähelle tuota se menee. yleensä porukka saa 85% 4-7 toistoa.Jurppa sanoi:Kuin paljon tuo 2*6 on ykkösmaksimista prosenteissa?
Itselläni tuo oli 87.5% kun viimeksi sain painolla x tehtyä tuon 2x6.Jurppa sanoi:Kuin paljon tuo 2*6 on ykkösmaksimista prosenteissa?

Natu79 sanoi:Omat tiedot raw-penkkituloksista ovat hatarat, mutta eikös Henderson ole pukannut 325 kiloa patarautaa suorille käsille, varusteena T-paita?
Ja kertoivat jonkun venäläisen (ei pysty muistamaan nimeä) lämmitelleen backstagella Arnold's Classicissa 300 kilolla ilman paitaa. Miehellä muistaakseni painoa tasan sata.
Omasta penkistä ei tarvikaan sitten paljon puhella. Toissapäivänä otin 140 kilolla kolmosen.![]()
Raven sanoi:Muistaakseni 322,5kg taisi olla jonkin aikaa enkka, kunnes Mendy sen rikkoi. Ja tuo Ponomarenkon 300kg alle satkuun on ilmeisesti täyttä tuubaa. Raw-kisoissa oli nostamassa ilmeisesti näytöksenä, mutta paidalla. Tuo on sittemmin korjattu ja poistettu ennätystilastoista. Tosin en tiedä mikä on kunto miehellä nykyään. Kova raw-penkki sillä kuitenkin on alle satkuun.
mortal sanoi:Joku tuolla Helsingissä kertoi Ponomarenkon hyötyvän paidasta "vain" 50 kiloa, eli kun se Hesassa otti 355kg niin kai se tuon 300kg ilman paitaa ottaa.
Jännityksellä oottelen sun Raw tuloksien päivitystä. Treenien mukaan oot kovassa kunnossa.
Oma raw sali enkka 227,5kg. Huomenna koitan solttumaksimi enkkaa uudestaan. Viime lauantaina tuli 210kg aikas helposti.
albertto sanoi:180kg kisoissa 210kg salilla
suuri ero tiedän..mut mä olen kova jännittäjä kisoissa..
Raven sanoi:Voihan herralla nykyään ollakin, on se sen verran friikki.. Mutta tuo ns. virallinen raw-kisa tulos oli virheellinen..
No ei mun kunnossa vielä hirveästi kehumista, mutta toivottavasti ens vuonna kun nyt on saanut monen vuoden ohi mentyä taas juonesta kiinni ja intoa riittää.
Niin, olikos tuo 227,5kg ilman stoppia? Meinaatkos ottaa solttumaksimi ilman stoppia vai stopilla?
toi 210 oli pompulla, mutta muuten ihan ok.Raven sanoi:Onko kisa ja salipenkissä teknisesti eroja? Onko molemmat pysäytyksin?