Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

Muistanko väärin vai onko esa qvintus ottanut myös lähemmäs 280 penkin jossain ?

Openpowerliftingsta ei löydy kaikkia kisoja edes 2010 vuoden puolelta.

Muistanko väärin vai onko esa qvintus ottanut myös lähemmäs 280 penkin jossain ?

Openpowerliftingsta ei löydy kaikkia kisoja edes 2010 vuoden puolelta.
270kg jalat maassa ja 250kg jalat ilmassa salilla. Näistä ei tosin videoita ole, mutta ainakin kovasti useampi luotettava henkilö väittänyt @HHX lisäksi. Ei Esalla kisatuloksia taida olla voimanostossa.

Toi Murtomäen penkki on tietty kisassa hyväksytty mutta pakko sanoo että komento tulee tuossa heti kun tanko koskee rintaa. Voihan sen tulkita liikkumattomaksi rinnalla. Sjömannin 300 näytöspenkki on mun mielestä komein kotimainen penkkipunnerrus vaikka on tosiaan pomppupenkki.
View: https://youtu.be/i2VUIjJvK_o

Ei muuten ihan heikko ukko ole tuossa selin varmistamassa,Marko Haarakangas.Tää oli painonnostokisan tauolla näytös.Olin yleisössä.

270kg jalat maassa ja 250kg jalat ilmassa salilla. Näistä ei tosin videoita ole, mutta ainakin kovasti useampi luotettava henkilö väittänyt @HHX lisäksi. Ei Esalla kisatuloksia taida olla voimanostossa

270kg jalat maassa ja 250kg jalat ilmassa salilla. Näistä ei tosin videoita ole, mutta ainakin kovasti useampi luotettava henkilö väittänyt @HHX lisäksi. Ei Esalla kisatuloksia taida olla voimanostossa.
Mulla on joku video jossain tosta 250 nostosta...aivan saatanan huonolla teknikaalla vielä 😂

Tuo on yhtä vakuuttavaa kun Pm:n jutut kun pitää lisätä aina tuo. "Minä naturaalina otin tämän"

Vähän ku Sannan "siellä bileissä tosiaan ihan laillisia asioita vain tehty"

Tuo on yhtä vakuuttavaa kun Pm:n jutut kun pitää lisätä aina tuo. "Minä naturaalina otin tämän"

Vähän ku Sannan "siellä bileissä tosiaan ihan laillisia asioita vain tehty"

Itekkin droppia käyttäneenä näen kuitenkin selvän eron Adams systeemissä mukana olevan äijän ja täysin testaamattoman ukon välillä. Vaikka ois miten viekas käyttäjä tahansa joka random testauksen alaisuudessa niin se on täysin eri asia kun voi blästää vaikka 10g viikossa perus rojua rauhassa ja vuosia putkeen niin kerkeää kumuloitua roina gainsit.

Itekkin droppia käyttäneenä näen kuitenkin selvän eron Adams systeemissä mukana olevan äijän ja täysin testaamattoman ukon välillä. Vaikka ois miten viekas käyttäjä tahansa joka random testauksen alaisuudessa niin se on täysin eri asia kun voi blästää vaikka 10g viikossa perus rojua rauhassa ja vuosia putkeen niin kerkeää kumuloitua roina gainsit.
No ehkä on ehkä ei.

Ei kaikki huiput tykitä mitään ämpärillistä roinaa.

Esim. John Haackin kuurit on mallia 250mg cypiä 12 viikkoa ja 6 vko ennen kisaa anadrolia.

Kyllä noista nopeista napeista saa jo huomattavaa hyötyä vs oikeasti naturaali. En edelleenkään usko sekuntiakaan, että nuo ipf:n 300kg penkkaajat täysin naturaaleja ovat. Vaikka onkin testattu usein.

Back
Ylös Bottom