ei näin:itku:
Miksi ei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei näin:itku:
Kyllä toi menee jo omasta mielestä pelleilyksi toi asento, vähänkun tekis heijaamalla 10kg isommalla painolla hauista tai vetäis vajaita leukoja. Onhan se kova tulos ja ojentajat tekee ainakin väkisin työtä vaikka olis kuinka vinkkelissä mut mun mielestä tossa on joku runkkupenkin uusi kehitelmä: Joogapenkki;)

Kyllä toi menee jo omasta mielestä pelleilyksi toi asento, vähänkun tekis heijaamalla 10kg isommalla painolla hauista tai vetäis vajaita leukoja. Onhan se kova tulos ja ojentajat tekee ainakin väkisin työtä vaikka olis kuinka vinkkelissä mut mun mielestä tossa on joku runkkupenkin uusi kehitelmä: Joogapenkki;)
Joo oon kyllä samaa mieltä. Niin älyttömiä juttuja taas tullut, että olisi parempi ehkä jättää kokonaan kirjoittamatta.juu ja sen ropittamisenkin onneksi taas joku tosi fiksu oikein taatusti tietää... voi kyllä piisaa taas näitä ylitsevuotavan viisaita kommentteja meidänkin maan nuorisolta... ihan lämpimästi: pitäkää ne sormenne erossa näppikseltä, kun ei ole ton fiksumpaa sanottavaa.
:jahas:
Ei kaikki nosta ollenkaan paidalla... KO. hepusta en tosin tiedä.
Alkaa tympimään jo se, että jokaisessa bodari ketjussa kysellään paita tulosta. Mitä ihmeen paitatulosta?
No et sinäkään mikään fiksu ole, sitä on turha alkaa jossittelemaan, että "paljonko nousisi jos käyttäisi paitaa".niin mietin vain sitä että kuinkahan paljon kaveri nostaisi penkkipaidan kanssa penkistä. en löytänyt youtubesta videota.