Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On toki.Itse vaan olen alusta asti tehnyt sitä keskivertoa kapeammalla otteella.Nostan myös tavallista "penaa" normaalia kapeammalla otteella.Punnerran siis ojentajilla suht suurenosan tuloksesta.Ehkä osin siks,että pentuna kun aloin reenaamaan niin tykkäsin tehdä paljon dippipunnerrusta.eikös kaikki mitkä menee alle mediumin(pikkurillit merkeissä) ole jo kapeaa penkkiä![]()
eikös kaikki mitkä menee alle mediumin(pikkurillit merkeissä) ole jo kapeaa penkkiä
freddi on kyllä kone
Teen aina kovat sarjat pikkurillit merkeissä. Hmm, mediumilla siis.
ei missään ohjeissakaan koskaan kellään ole peukalot yhdessä :D
On mukava vaihtelun vuoksi tehdä eri variaatioita joistain liikkeistä.Itsellä saan sitä paremman "vasteen" ojentajiin mitä kapeampi ote on.Tämä toimii siis minulla,ei välttämättä muilla ;) ja eka ojentajaliike on juuri kapeapenkki.Mulla ote on siinä niin kapea,että peukalot koskettavat toisiaanMoni ihmetellyt ja kyseenalaistanut liikkeen tai siis otteen "kapeuden".Mulla noin kapea ote antaa parhaan mahdollisen pumpin juuri ojentajiin!Käyhän se tietty ranteiden päälle ja tasapainokin on välillä siinä ja siinä.Ja tietysti ote saattaa lipsua jos kämmenet kovin hikoilee.
Nopeuspenkki 3x200kg, tavoite on saada sarjan kesto 3 sekunniksi tämä sarja kestää 3,3-3,4 sekuntia. http://www.youtube.com/watch?v=l4CqxvVpxlI
Sama mieltä!toi on juurikin oikee periaate nopeusjuttujen treenaamisessa, jota vaan valitettavasti ei kovin monet tee. ajan ottaminen on paras keino mitata edistystä. näennäinen nopeus ei kuitenkaan oo se tärkein juttu eli on eri juttu tykittää tosi kevyellä raudalla nopeutta kuin kovalla 70-80% romulla, mikä on IMO se paras ja tehokkain alue. rauta tietenkin lasketaan raw-ykkösestä. helpoiten toi ajan mittaaminen käy tietenkin videolla, missä on aikajana.
jos tehdään useita toistoja ei pidä laskea tankoa kontrollissa, vaan pyrkiä tekemään koko sarja mahdollisimman nopeesti pikavoimaperiaatteella. tää tietenkin vaatii harjoitusta, eikä sovi loukkaantumisherkkyyden takia lainkaan aloittelijoille. jos halutaan mitata nimenomaan räjähtävää voimaa kannattaa testata pelkillä ykkösillä ja pitää kuorma 75-85% välillä. testi voidaan nostaa stopista, jolloin tulee se lähtönopeus parhaiten esiin. yleensäkin olis hyödyllistä mitata, miten paljon rauta hidastuu, kun edetään 60%:sta 100%:iin. tää on sitten hyvää ja erittäin käyttökelpoista vertailumateriaalia, kun ollaan treenattu jakso nopeusvoimaa ja halutaan katella sen antamia tuloksia. ellei ole minkäänlaista dataa olemassa ne tulokset on vaan silmämääräisiä.
Randy Barnes nostaa penkkiä, painoista en osaa sanoa.
toki randyllä on kyynärpäissä rätit eli entisaikojen/köyhän miehen paitavastine.