Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

Kisaa pukkaa.

Liitteet

• wabdl_juliste.webp
    wabdl_juliste.webp
    92,9 KB · Katsottu: 544
Oon lukenut ties kuinka monesta paikkaa tuosta Neutraalin 200kg-unelmasta, niin huvittaisi tietää että paljonko nostat tällä hetkellä? =)

Slarto sanoi:
Oon lukenut ties kuinka monesta paikkaa tuosta Neutraalin 200kg-unelmasta, niin huvittaisi tietää että paljonko nostat tällä hetkellä? =)
mua pikku hiljaa on alkanu kaduttaan että sitä on pitänyt edes kailottaa aikoinaan:). pistän heti inffoa mun hirmuiseen kuva trediin;) jos sen joskus saan. alkaa tuleen jo paineita kun kaikki vähän väliä kyselee siitä, siis muutkin entä täällä netissä olijat :).oishan se pitänyt jo saada mutta on ollut kaikenlaista mitä en jaksa selitellä joka tredissä erikseen:)

neutraali sanoi:
alkaa tuleen jo paineita kun kaikki vähän väliä kyselee siitä, siis muutkin entä täällä netissä olijat :)

Kato, teet niinkuin minäkin, että vedät 35kg dieetin, niin loppuu kyselyt 200kg penkistä aika hätäseen..:D

---------------------------
Fitness and Golden Site -kuntosali tarjoaa voimailuyleisölle penkkipunnerrus- ja maastanostokisan 22.4.2006 kello 14.00 alkaen.

- Sarjat: Miehet, naiset ja juniorit (paremmuus ratkaistaan Wilksin-pisteillä)
- Punnitus: 12.00 - 13.30
- Ilmoittautuminen: Punnituksen yhteydessä
- Osallistumismaksu: 20 € / laji
- Pakolliset varusteet: Nostotrikoo (kaikki penkkipaidat ja trikoot sallittuja)

HUOM! Rahapalkinnot!!
---------------------------
Nyt jos koskaan kannattee osallistua, myös neutraalin:whip:

Back
Ylös Bottom