Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
albertto sanoi:tällä viikolla himmailen ja herkistelen ensi maanantaita varten..
raw tarkoittaa että nostetaan ilman penkki paitaa.Pullahiiri sanoi:Siis mitä eroa on tavallisella penkillä ja RAW-penkillä?
mua pikku hiljaa on alkanu kaduttaan että sitä on pitänyt edes kailottaa aikoinaanSlarto sanoi:Oon lukenut ties kuinka monesta paikkaa tuosta Neutraalin 200kg-unelmasta, niin huvittaisi tietää että paljonko nostat tällä hetkellä? =)
. pistän heti inffoa mun hirmuiseen kuva trediin;) jos sen joskus saan. alkaa tuleen jo paineita kun kaikki vähän väliä kyselee siitä, siis muutkin entä täällä netissä olijat
.oishan se pitänyt jo saada mutta on ollut kaikenlaista mitä en jaksa selitellä joka tredissä erikseen
neutraali sanoi:alkaa tuleen jo paineita kun kaikki vähän väliä kyselee siitä, siis muutkin entä täällä netissä olijat![]()
:lol2: juu niin se täytyypi tehäalumiini sanoi:Kato, teet niinkuin minäkin, että vedät 35kg dieetin, niin loppuu kyselyt 200kg penkistä aika hätäseen..:D

hohhoh :DVirveli sanoi:myös neutraalin:whip:
En nosta tällä kertaa. Jätän sen homman vahvemmille (kuten Gdane) ja viisaammille.Gdane sanoi:hohhoh :D
Meinaatkos itte käydä kiskasemassa?
:lol2: :lol2: Kivasti päivä piristy!Virveli sanoi:...vahvemmille (kuten Gdane) ja viisaammille.
Gdane sanoi:jos ei satu kauhean pahaan väliin ajankohta...

No muttaku... pitäs toisetkin kisat siinä lähiaikoina kun.. ja sitte nää työtkin ja... muttaku..Raven sanoi:Eipäs jätetä mitään pakokeinoja.![]()
Gdane sanoi:Edit: nii ja lataahan sinä vaan niitä akkujas siihen kameraan ;)
Me too!Lumimies sanoi:Mielenkiintoista ja varmasti olen paikalla ainakin katsojana.