Se on hauska kun aina saman ukon kaveripiiristä löytyy nämä luonnonoikut 400kg etukyykkääjät ja 200 penan ukot ilman treeniä.
En ole kyllä tuollaisia nähnyt enkä edes puhunut.
Sen Kemin miehen tulokset kuulin kemiläisiltä ja en todellakaan itsekkään niitä uskonut mutta niin monelta niistä kuulin,myös Oululaisilta voimailijoilta että arvatenkin on huomattavan vahva kaveri ollut kyseessä.Mitä hän on tehnyt ja millaisella tekniikalla ja millä painoilla olisi minunkin kiva kuulla ja tällä hetkellä ainoat joiden tiedän ehkä ne tietävän ovat Savolaisen Marko ja Tähtisen Arto.
Mikäli heihin saan yhteyden niin kysyn asiaa.
Kerroin että hyvin luonnonvahva ja geneettisesti ilmeisesti hyvät pohjat omaava kaverini teki minun tietääkseni alle vuoden treenattuaan säännöllisesti Tiedän että pääsi treenaamaan vasta kun muutti okt ja sai puntit kellariin.On toki mahdollista että jossain treenaili ennen tätäkin mutta ei säännöllisesti. Puhui jo aiemmin kyykänneessä 250 mutta en silloin noteerannut asiaa Uskoin itsekkin vasta kun näin.
Penkkasi 150kg:lla kutosia ihan täysin lahnana penkissä
Kaverilla oli lisäksi varmasti kohtuu kova rauhoittava lääkitys
Tosin enhän minä tiedä miten otti lääkkeitään vai ottiko lainkaan.
Saman henkilön veli treenasi nuorempana todella kovasti ja monta tuntia illassa kun ei siihen aikaan vissiin palautumisesta ymmärretty.
Treenasi myös muutakin kuin voimanostoa eli pelasi jääkiekkoa ja teki jopa painoliivit itselleen kun kävi lenkillä ja nosti myös maasta ,ei maastavetoja vaan pään päälle.
Punnersi 120 kg jo kuustoista vuotiaana
Sairastui skitsofreniaan siinä 18 ikäisenä ja alkoi käyttää alkoholia ja polttaa tupakkaa mutta nosti todistetusti vielä 20 vuotiaana maasta pään päälle 100kg ilman lämmittelyjä.
Eräs muu tyyppi oli luonnonriski myös Ei edellä mainituille sukua.
Vaikka vissiin alko maistui jo hyvin nuorena niin treenasi kai jotain silloisia toiminnallisia treenejä kotonaan ( huom.ei ole uusi keksintö sekään) jonkun kärrynaisan kanssa tai jonkun sellaisen näin kuulin.
Ilman varsinaista voimanosto treeniä jollain tekniikalla nosti jo ammattikoulu aikanaan penkistä 120kg.
MIKÄ HELVETTI NÄISSÄ ON MUKA JOTENKIN IHMEELLISTÄ?
Uskokaa nyt helvetti vie että ihan syntymässään vahvoja ihmisiä on olemassa.
Armeijassakin oli yksi Rimppi joka oli maalaistalon poika Juvalta
Eikä varmasti armeijan aikana treenannut mitään Eikä ehtinyt nostelemaan jyväsäkkejä kotitilallaan.
Itse olin jo tuolloin jotain tehnyt.
Vähän kun nujuttiin niin olin ihan kuin joku muovisäkki sen kämmenissä Nosteli minua ihan miten tahtoi.
Toki oli huomattavasti painavampi ja pidempi.
Kysyttäessä sanoi isänsä olevan itseään isompi mutta ei kuulemma isälläkään ollut mitään sanomista poikansa kanssa jos painimaan kävivät No tämäkin on tietysti höpöä vai?