Tuon nostoura taisi päättyä siihen olkapääleikkaukseen 2014(?), kiertäjä + labrum leikattiin vanhan twiitin mukaan.Spoto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon nostoura taisi päättyä siihen olkapääleikkaukseen 2014(?), kiertäjä + labrum leikattiin vanhan twiitin mukaan.Spoto
Spoto on kyllä kadonnut kuvioista ihan kokonaan. Mutta ei kukaan liikuttele vielekään samalla paineella ja kontrollilla 600 paunaa. Toi on vähä niinku semmonen puhdas bodaus tyyli.
Näitä ekoja klippejä kun tuli, niin monet täälläkin ja jenkkifoorumeilla oli varmoja että noi on feikki painoja.
Julius Maddox rikkonut penkin ME:n. En kyllä ymmärrä miten tuo nosti hyväksyttiin.
View: https://www.instagram.com/p/B118_XUH5jm/?igshid=xiym53hj9b1c
Julius Maddox rikkonut penkin ME:n. En kyllä ymmärrä miten tuo nosti hyväksyttiin.
View: https://www.instagram.com/p/B118_XUH5jm/?igshid=xiym53hj9b1c
paljon painoa tuossa?
Ei se nosto lopu siihen rack-komentoon vaan nostajan on itse saatava se rauta telineisiin. Ainakin näin olen käsittänyt joka liitossa olevan saman säännön. Muutamalta kisaavalta kaverilta kyselin tosta niin heilläkin sama tieto. Silloin toi nosto ei vaan millään mene hyväksytyksi.Videosta ei kuulu mutta tuomarin suu käy siihen malliin että rack-komento olis tullut. Ei myöskään näy kun toisella puolella varmistaja tuulettaa, otettiinko toisella puolella jo tankoon kiinni.
Ja kun Kirill itse onnittelee ja tanko itsessään nousi nätisti niin ihan ok imho.
Ei se nosto lopu siihen rack-komentoon vaan nostajan on itse saatava se rauta telineisiin. Ainakin näin olen käsittänyt joka liitossa olevan saman säännön. Muutamalta kisaavalta kaverilta kyselin tosta niin heilläkin sama tieto. Silloin toi nosto ei vaan millään mene hyväksytyksi.
Nosto muuten toki mieletön ja varmasti Maddox tulee ton nostamaan tulevaisuudessa. Hölmöä vaan että nyt ennätyslukemana on sääntöjen mukaan feilannut nosto.
Tässä todella hyvin kirjoitettu aiheesta. Näin sen pitäisi mennä.Koko lajilta menee uskottavuus, jos sääntöjä ei noudateta. Sillä ei ole väliä silloin paljonko on rautaa tangossa, mutta tuo on joka kantilta katsottuna hylätty suoritus. Tuohon tyyliin lajista tulis pelkästään show/näytösluontoista pelleilyä, kun puolestaan urheiluun kuuluu säännöt. Täysin absurdi ajatus, että esimerkiksi IPF:ssä tämmönen menis läpi tai jos joku tuomari on niin aivokuollut, niin jury sen hylkäisi kuitenkin. Ennätystehtailu säännöistä lipsumalla ei ole ok, koska toivoisi voimanoston ja penkkipunnerruksen pysyvän vakavasti otettavana kilpaurheiluna.
Nopeesti kun selasin WRPF teknisen sääntökirjan niin en löydä mitään tuosta että rack-komennon jälkeen tarvii omatoimisesti palauttaa tanko telineisiin. Kyykyn säännöissä tuollainen on, mutta siinäkin varmistajilta saa pyytää avut palautukseen.Ei se nosto lopu siihen rack-komentoon vaan nostajan on itse saatava se rauta telineisiin.