Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

Oikeassa olet että minulla on paksu rintakehä. Mutta väite että minulla olisi lyhyet kädet en heti allekirjoittaisi. Pituus on 181cm ja "sylimitta" sormien välillä on 187cm. Eli suht normipituiset kädet. Mutta minulla on tanko sormien päällä ja taivutan ranteet melkein yli 90 asteen kulma että sillä putoaa nostomatkasta 3-5cm.

OK! Kiitos oikaisusta!

Tänään oli Kontulassa kisat klassisessa penkkipunnerruksessa ja tuli tehtyä taas Suomen ennätys N23 (57kg) sarjassa tuloksella 72,5kg. :)

On se vaffa! :wtf:

Rade Savic trening 17.4.2013 - 300 kg RAW - YouTube Rade Savickin treenistä 70kg-300kg + Sling shotilla 340kg. Hirmu punnertaja ja nostaa tällä viikolla GPC EM-kisoissa, joko saisi kisassa tuon maagisen kolmosen puhki?

Mukavia katseltavia nämä videot joissa näytetään myös "lämmittelyt" eikä pelkästään maksimia. Auttaa paremmin hahmottamaan että miten paljon sitä voimanpaskaa oikein onkaan.

Rade Savic trening 17.4.2013 - 300 kg RAW - YouTube Rade Savickin treenistä 70kg-300kg + Sling shotilla 340kg. Hirmu punnertaja ja nostaa tällä viikolla GPC EM-kisoissa, joko saisi kisassa tuon maagisen kolmosen puhki?

Mikä ihmeen juttu toi on, ku jotkut varmistajat ottaa tangosta kyynärtaipeillaan tolleen kiinni? Tyhmän näköstä eikä varmastikaan yhtä helppoa ku ihan tavallisesti sormia käyttäen.

Back
Ylös Bottom