tämähän se hurjakalle on....jotain itsekin treeneistä tiedän 25 vuoden jälkeen :D
en nyt 200 penkkiä pidä kovinkaan kummoisen suorituksena kenellekään ammattiurheilijalle,meillä salilla painonnostajat tekee ilman mitään varusteita 200 työntöjä alle 100 kilosena ja 300 kyykkyjä lähes joka viikko eikä niistä sen kummempaa numeroa tehdä kun niitä tehdään jatkuvasti,mutta ei ne yritä loukata itseä niillä.tuo norjalaisen tyyli on niin ruma että pitää olla tyhmä että sen viitsii videoida ja laitta jakoon :D
näin elemo meillä:
https://www.youtube.com/watch?v=BRUml1BD8cg
milkon videot:
https://www.youtube.com/user/tokolamilko92?feature=watch
ja nyt rr vetelee hernepussin nenukkiin ja koittaa saada sen penkin edes 180kg ilman varusteita (alle 100 kilosena eikä 130 kilosena läskinä)ja luita katkomatta
ja ettei ihan offtipia ole niin tehdään me painonnostajat joskus penkkiä 150-240kg,seku vaan testaillaan mitä menis. tosin ihan iisisti otetaan ettei satu mitään peruuttamatonta
En mä ota herneitä nenään näistä nettihommista oikein enää, kun huomannut täällä olevan usemapien ihmisten huomattavasti tyhmempiä kuin oikeasti ovat. Jopa tyhmät ovat täällä tyhmempiä.
Mutta saanko jonkun palkinnon siitä, että pystyin ennustamaan kaiken? Referaatin sain kirjoittajan omista taustoista ja tiedoista, ja nipun kaverien tuloksia.
Sitten epäilin kaikkea älynlahjoista ja sarkasminymmärryksestä sisälukutaitoon ja olin niissäkin asioissa oikeassa. Joskus aikaan olisin varmaan jaksanut tovin käyttää sun väitteiden valheellisuuden ja typeryyden esittämiseen (viikottaiset 200 työnnöt ja 300 penkit, ammattiurheilijoiden 200 penkin olematon suoritusarvo lajista riippumatta, pn-miesten 240 penkit :D ). Ja siihen aikaan olisin hyväksikäyttänyt sitä, että netissä ainoa foorumi on kirjoitettu ja minä meistä kahdesta se joka osaa edes puoliselvästi itseään ilmaista kirjoitettuna. Nyt ei kauheaan mollaukseen jaksa lähteä.
Minä kirjoittelen täällä käytännössä omalla nimelläni, varmaan kaikki haluavat tietävät ketä olen. Ja osaan jopa myöntää nykyään jos olen väärässä ( harvoin tarvitsee tietty myöntää ;) ). Se, että joku 25v. treenikokemusta pmaava koettaa viimeiseen asti 7 v. vanhoilla nettivideoilla, hädin tuskin ymmärrettävällä äidinkielellä ja nimimerkin takaa nähdä vaivaa sekä mennä henkilökohtaisuuksiin vain välttyäkseen myöntämästä, että maailman paras keihäänheittäjä tietää mitä tekee, on kyllä vain surullista.
Laittaisin oman raakapenkkivideon, muttei taida löytyä raakanostoja itseltä. Siksi tyydyn sanomaan, että me kamppailijat ja voimanostajat ei juosta sataa meriä kauhean usein, mutta välillä turvallisesti ja halposti kokeillen juostaan sellaisia 10.1 sekunnin aikoja. Todisteeksi näistä väitteistä liitän kaksi vanhaa videota kavereistani tekemässä jotain ihan muuta kuin juoksemassa. Ellet tajunnut, matkin sinun viestisi logiikkaa tällä. Ehkä nyt näet kuinka kauas järjellisyydestä se meni.
10x200 Ville "Pommi" Suominen - YouTube
Petteri Hosio 212,5kg Bench Press Raw Pohjanmaa 1 - YouTube
Milko on kyllä kova jätkä, ja Elmon työntö raju!