penkkipunnerruksen tekniikka

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tonza, oletko tehnyt liikkeitä kiertäjäkalvosimille? Jos et ole niin kannattaa. Itse olen nyt muutaman kuukauden tehnyt niitä ja on kyllä suuresti auttanut olkapään kuntoutuksessa.

Toivon vaan, että olisin aikoinani tehnyt niitä ennaltakäisevänä liikkeenä.

kiertäjäkalvosinliikkeitä

Kokeillut olen, mutta ei ole koskaan yli viikkoa tullut tehtyä noita. Jotenkin asenne on hukassa...

Mutta kai noihin täytyy taas se asenne kaivaa jostain, josko sitten auttaisivat paikkoja pysymään ehjänä.

Joo, voi motivaatio tehdä tuollaisia liikkeitä välillä olla hukassa, etenkin kun painot ovat naurettavan pieniä, mutta ainakin itselläni auttoi se kun yksinkertaisesti otin tavaksi tehdä alussa lämmittelyn yhteydessä kevyesti ja treenin lopuksi hiukan kovemmin.

Nyt niistä on jo tullut tapa ja osa treeniä.

Teetkö muidenkin kuin rintatreenien yhteydessä noita liikeitä?

Originally posted by Tonza
Teetkö muidenkin kuin rintatreenien yhteydessä noita liikeitä?

Kyllä, mutten tietenkään aina kovasti vaan enemmänkin lämmittelynä. Pistää mukavasti veren kiertään ja auttaa olkapäiden liikkuvuudessa. Auttaa kummasti esimerkiksi kyykkypäivän jos meinaa olkapäät pottuilla.

Ok, täytyypä heittää noi väkisellä mukaan. On se ainakin jo nähty, ettei tästä näin tule mitään. Yhtä hyvin noi kiertäjäkalvosinliikkeet voi tehdä jos meinaa tätä treenitouhua vielä jatkaa...

No niin. Tein nyt sitten heti noita ekan kerran. Voi pillu, en muistanu kuinka nöyryyttäviä liikkeitä noi on. :D Ei noilla painoilla ainakaan vierasta naista iske, omaki nauroi ku näki. :cool:

Mutta toi Cuban Rotation on kyllä perseestä. Oikean tekniikan metsästys saa jatkua vielä ensi kerralla, vielä se ei löytynyt... :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom