Penkkipunnerruksen Pohjolan-mestari kilpailut 6.2.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tellu69
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kilpailu alkaa klo 13 (punnitus 11.30) Muhoksen nuoriso- ja voimailutalolla. Osoite Veturitie 34, 91500 Muhos.
Raw-kilpailu, sallittuja varusteita vyö ja rannesiteet.

Sarjat:
14 -18 vuotiaat erityisryhmä
18 - 23 vuotiaat erityisryhmä
18 - 23 yleinen sarja
yleinen sarja

Kilpailu toimitetaan Wilksin pistein.

Osallistumismaksu 20 €, maksetaan punnituksen yhteydessä.

Ilmoittautumiset Joni Neuvonen 045-6313548 joni.neuvonen@oulunpowerteam.fi

Kilpailun järjestää Oulun Power Team Ry

Sponsored By Ammattiopisto Luovi

Liekkö aikasempina vuosina järjestetty... itse menen yleiseen sarjaan.

Kisa nostona 200kg on niin kova tulos että tuskin kauheata määrää sellaisia nostajia Oulun korkeudella löytyy, ja kuinka moni sitten näihin kisoihin niistä vähäisistäkään tulossa.

on viimevuonna järjestetty, silloin siellä oli alle 18v. sarjan voittaja ottanu 140kg.. :) se jo kohtuu hyvä.. ku miettiin että onkohan mun sarjassa ollu 200 työntäjiä.. mulla ois tavotteena työntää 205 kolmannella varmana tuloksena.. riippuu minkälainen fillis on niin jopa enemmän..

on viimevuonna järjestetty, silloin siellä oli alle 18v. sarjan voittaja ottanu 140kg.. :) se jo kohtuu hyvä.. ku miettiin että onkohan mun sarjassa ollu 200 työntäjiä.. mulla ois tavotteena työntää 205 kolmannella varmana tuloksena.. riippuu minkälainen fillis on niin jopa enemmän..

Kova rauta, etköhän kisaa silloin siitä ykköspaikasta omassa sarjassasi. Tai mistä sitä tietää mistä asti nostajia tulee, etelässä vaan niin paljon omia RAW kisoja tällä hetkellä että tuskin tänne pohjoseen tulevat.

Oma pena tulos tulee kokoajan vain alaspäin kun olen painoa puotellut, jospa sitä perjantain tankkkauksilla sais vähän voimia takas. Oma nostosarja luultavasti 135,145,150kg omapaino tänään 82.1kg mutta eiköhän se tankkailuilla pari kiloa nouse ylöspäin. Ensimmäiset kisat että pääasia että saisi yhden hyväksytyn noston aikaiseksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
no sen näkee sitten kisoissa miten siellä menee ja minkälainen taso siellä on.. :) mulla on kans eka kisat aika jännittyny olo on..mulla on tällähetkellä painoa jotain 108,5 aika tarkalleen.. enemmän oon tähänny sinne jyväskylään raw maastaveto ja penkki. tavote yhteistulos ois siellä 500. mutta nämä kisat käy kyllä hyvin treenistä niin pääsee harjotteleen kisa nostoja. oon ite aatellu nostosarjaksi 180, 200, 205 tai 210

no sen näkee sitten kisoissa miten siellä menee ja minkälainen taso siellä on.. :) mulla on kans eka kisat aika jännittyny olo on..mulla on tällähetkellä painoa jotain 108,5 aika tarkalleen.. enemmän oon tähänny sinne jyväskylään raw maastaveto ja penkki. tavote yhteistulos ois siellä 500. mutta nämä kisat käy kyllä hyvin treenistä niin pääsee harjotteleen kisa nostoja. oon ite aatellu nostosarjaksi 180, 200, 205 tai 210

Juu. Toivotaan niin että ei käy silleen että me täällä vaan suunnitellaan ja muut nostaa =)

Tsemppiä kisoihin. Perhana kun huomasin tämän niin myöhään, jos ei olis menoja olis voinut tulla kannustamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom