Penkkipaita - Mikä se on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hagakure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jonkun kuukauden olen ennättänyt salilla käymään, ja olen alkanut miettimään, että mikä tämä "maaginen" penkkipaita on, josta kaikki puhuvat? Millä periaatteella se vaikuttaa tuloksiin, ja nostaako se vai laskeeko se penkkitulosta?

Se on semmoinen feikkitulosten tekijä, eli käytetään usein ns. penkkipunnerruksessa. Raw(ilman varusteita) kisaajien mielestä täyttä pelleilyä. Ei turvaa loukkaantumisilta. Sillä saa rautaa ylös henkilöstä riippuen aikamoisia määriä raw nostoon verrattuna. 100 kilon lisäys ei ole mitenkään tavaton. Jotain kertoo paitapunnertamisesta se, että olen nähnyt kisoissa ekan noston epäonnistuvan, kaveri on vaihtanut paitaa ja laittanut 20kg lisää painoa ja jo tulee nosto ylös. Usein ongelma paidoilla, varsinkin farkkupaidoilla on se, ettei saa edes tankoa rintaan asti.

radical_denim_lrg.jpg

Turisas sanoi:
Mihin se perustuu? Onko se kangas niin kireä tuosta rinnan kohdalta että se vetää käsiä yhteen?

Eikös se jotenkin niin ole. En kyllä näistä mitään tiedä :D

penkkipaidan mukana saatat saada tällaisen ;)

Liitteet

• mainos-403b3bba716ab.webp
    mainos-403b3bba716ab.webp
    12,3 KB · Katsottu: 409
sivarinlötkö sanoi:
Olisin odottanut Mikeltä vastausta että mihin penkkipaita perustuu.
Se on niin helevetin tukeva.
Sama kun laittaa kyykkysiteet, niin ei polvet ei yksinkertaisesti taivu kovin paljoa. Liekkö lähellekkään 90astetta?

Koska se paita kiristää niin paljon juuri käsistä ja kainaloista niin tavalliset romusi joita nostat RAWina ei tule rintaan. Ylöspäin mentäessä paita toimii ikäänkuin "jousena" joka avitaa ylöstyönnössä.

Edit. Tuo trukki tuossa Miken kuvassa ei muuten jaksa ottaa 4000kg:n ykköstä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom