Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omaat ihmeellisen/täydellisen kropan. Kaikki muut ihmiset vain haaveilevat tuollaisesta kyvystä.
mites sitte kannatais tehä kun työsarjat on 3x10x35kg ?
Kysyn ihan vilpittömästi, että onko noi molemmat lämmittelyvedot ikään kuin optimaaliset parhaan voimantuoton kannalta? Itse olen jonkin verran pienemmät lämmittelyt vetänyt ja toisinaan sitten kyllä huomaa, mikäli lämmittely epäonnistuu ja rauta painaa alussa liikaa. Itse kun vedän 2x6:lla niin siinä sarjassa saisi olla ehdottomasti täysi voima käytettävissä. En tiedä, mutta minusta tuntuisi, että väsyisin jo liikaa noissa lämmittelysarjoissa.Vaikka 2x10x20kg, 2x5x40kg, 5x55kg 5x60kg tai 10x20kg, 8x30kg, 6x40kg, 5x50kg, 4x60kg tai 2x10x20kg, 2x6x40kg, 6x55kg...
Kysyn ihan vilpittömästi, että onko noi molemmat lämmittelyvedot ikään kuin optimaaliset parhaan voimantuoton kannalta? Itse olen jonkin verran pienemmät lämmittelyt vetänyt ja toisinaan sitten kyllä huomaa, mikäli lämmittely epäonnistuu ja rauta painaa alussa liikaa. Itse kun vedän 2x6:lla niin siinä sarjassa saisi olla ehdottomasti täysi voima käytettävissä. En tiedä, mutta minusta tuntuisi, että väsyisin jo liikaa noissa lämmittelysarjoissa.