Toimi kuin junan vessa kunnes menin loukkaantumaan......Sain nostaakkin sarjapainoja matkalla.
Vähä sama juttu, paitsi ei ihan. Ite jouduin alottaan tän ohjelman 3-4 kertaa, koska aina jouduin jättämään homman kesken jo parin viikon jälkeen syystä tai toisesta. Ja aina jumitin samaan kohtaan: 3. treenin vikaan sarjaan -.- Se ei vaan menny. Ja prosentitkin olin laskenut 5 vuoden takaisen penkkimaxin mukaan (koska en oo sitä sen jälkeen testannut!), mutta tiesin, että mun maxi on vielä joko sama tai +5kg. Eniwei, lopulta, kun olin taas aloittanu ohjelman ja olin samassa kohtaa, niin sain pyydettyä paikalle oikein varmistajan ja sittenhän sarja menikin ihan kevyesti! Sainkin tehtyä ohjelmaa viikolle 5 asti, jolloin alkoi vasen kyynärpää kipuilemaan siihen tyyliin välipäivinä, että päätin laittaa ohjelman jäihin :( Tuossa vaiheessa tosin tuntui siltä, että voimatasot oli jo ennenaikaisesti katossa ja viikon 7 uus penkkimaxi ois jo menny!
Pidin sitten varmuudeks viikon totaalitaukoa salilta, mutta kyynärkipu ei yllätyksekseni ollut kadonnut puoliksikaan :S Mietin, että en nyt voi ikuisesti pitää taukoa, sillä kyllä nyt viikossa lähtee vaikka mikä tauti ja kipu :D Joten kävin sitten vetääs selkäreenin ja parin päivän päästä keskitasoisen penkkireenin. Kyynär ei mitenkää haitannu menoa, vaikka välillä kipu ilmoittikin olemassaolostaan... Tuosta on nyt kulunut pari viikkoa ja kyynär ei oo vieläkään 100%, mutta paljon parempi. Asiaa on saattanut auttaa, että oon alkanut vetään glukosamiinia. Aloitin myös uuden penkkiohjelman (venäläisen 6 viikon voimaohjelman!) ja valkkasin sen siinä toivossa, että se näytti kevyemmältä kuin tämä, mutta vielä mitä: jo tokas treenis taas ihan hies sais puskea, että sai sarjat tehtyä! xD Nyt oon ohjelman puolivälissä, mutta tuli stoppi, kun en saanut sarjoi loppuun asti tehtyä... Varmistaja ois saattanut auttaa vähä extraboostin löytymisessä. Noh, pitää koittaa uusiks vielä, josko nousis nuo.