Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, ja haulla löytyy vielä Miken 2x6, mutta jos jumittaa se tuskin toimii...Itellä on tehnyt jo pitkään mieli pistää toi ryssepena ohjelma käyntiin
mutta toi 3xpena viikkoon rajoittais just yläkropan reeniä aika paljon, joten ajattelin tota 2x viikkoon :http://joeskopec.com/ruspeak.html
kuinka paljon tähän uskaltaa laittaa okapäitä ja ojentajia??
Oisko kellään heittää linkkiä johonkin ryssäohjelmaan? Tai sitten ihan sitä ohjelmaa.
5x5 Perus voimaohjelma http://joeskopec.com/five.html
Itse testasin tuon 5x5-ohjelman. Täytyy nyt kysyä sen verran että pitääkö tuon olla aluksi niin kevyttä? Itsellä sujui tuo setti ihan kuin olisi ollut lämmittelyä tehnyt.
Itse testasin tuon 5x5-ohjelman. Täytyy nyt kysyä sen verran että pitääkö tuon olla aluksi niin kevyttä? Itsellä sujui tuo setti ihan kuin olisi ollut lämmittelyä tehnyt.
Pitää sen alussa olla niin kevyttä, kuuluu täysin asiaan. Jos tämäntyyppisessä ohjelmassa lähdettäisiin suoraan raskaista sarjoista, proggressio tyssäisi parin viikon sisään ja siksi tässä on tarkoitus kevyestä aloittaen vähitellen ajaa voimat rajoilleen ja entisten rajojen yli.
Jos tas koko ohjelma menee sinnepäinkään helposti läpi, niin olet alussa joko pistänyt maksimin pahasti alakanttiin tai maksimi on ollut tolkuttoman huono peruskuntoon nähden.
Ok. Tarkistelin vaan että toi laskuri pitää paikkansa maksimin kanssa. Ehkä se tästä sitten jossain vaiheessa alkaa tuntumaan rankemmalta.
jos joku menee ja loukkaantuu noissa alkupainoissa niin onkohan ihan oikeassa paikassa!? Lämmittelen normistikin ennen penkkiä samoilla painoilla mitä nyt joutu aluksi veivaa. Jotkut tykkää veivaa pelkkää tankoa vaikka kuinka paljon, itse en näe siinä itselle mitään iloa ja hyötyä.