Penkkimaksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by turre101
Huh mitä tuloksia..

80kg / 1,6v. / 17v.
Penkki on kans niin yksilöllinen laji,kun vaa voi olla.Jos on esim lyhyet raajat ja läskiä niin siitä on vaa selvää etua:kippis1:
Kaverin kanssa aina ihmetellää et miten voi kehittyä eri "lajeissa"niin eritavalla.kaveri on ihan himo penkkaaja,mut taas aika paska kaikis muissa(maastaveto jne..):D

itellä:135/3,5/21

115kg/~9v/27v

Jalat maassa:
1x170kg
6x150kg

Jalat ilmassa:
12x120kg

Originally posted by johtaja
ja läskiä

minä en kyllä tajua että miten läskistä voi olla mitään etua muussa ku sumopainissa :confused:

Tuomo kyl siitä läskistä vaan kummallisesti on apua. Jossei muuta niin ainakaan liikkeen ei tartte olla niin laaja jos on massaa. Tarttee laskea tankoa vähemmän ja samoin myös nostaa tankoa vähemmän jos rintakehä on puol metriä paksu. Muutakin hyötyä läskistä on? mutta en tiedä tarkalleen mitä.

ikä 19 . reeniä 1,5 vuotta ja maksimi huimat 120 kg viime viikonloppuna

mestari-------->:david:

Ikää 18. Treeniä 14kk. max:110, otettu ajat sitten. paras tulos 6x102.5

20v / 85 kg / penkki 125kg , treenaus alotettu kunnolla armeijan jälkeen eli lokakuusta, eli noin 6kk. :)

Originally posted by Zamp
ihan mielenkiinnosta kysyisin seuraavaa? Penkkimaksimi, treenivuosia takana, ikä? Haluaisin vain vertailukohtia itseeni, itselläni 87,5kg / 1,5 / 17v

102,5/1/16v
oma paino jotain 85kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
reenattua on tullu vuoden alusta, mutta ku menin perkele loukkaan käden tos joku aika sit ni ei oikeen oo ehtiny kuntoon

ikää on 22v.

ja se penkki on 110

:lol2:

Originally posted by Zamp
PS. kerrohan yksi kysymys/tilanne, johon pakkotoistossa ei olisi threadeja valmiina?

Penkkimaksimeista täältä löytyy varsin runsaasti tarinaa. Penkkimaksiimeista ei vielä yhtään. Ehkäpä vielä joskus.

16v/8kk/80kg

Voisihan sen pituudenkin mainita kun sillä on vaikutusta myös. :jahas:

penkki 140 (nousussa) 150 tähtäimessä,
Ikä always 21 (c'est la vie) vai miten se menee... Omapaino yleensä siinä 76 kiloa. Treeniä takana 6 vuotta miinus yksi (lähes) välivuosi. Pituus 175 centtiä yleensä. Melko (ei super) lyhyet kädet.

pituus toisinaan 175, paino joskus 88, tulos nousussa, laskussa tai sitten pysyy ennallaan,ikä ehkä 16, ja kädetkin on...

Ikä 18v ,paino 71kg ,Treeniä takana 1,7v ,penkki maksimi 125kg naturaalina.

105(kaks viikkoa sitten)/ treeniä pätkissä kolmen vuoden ajan, nyt yhtäjaksoisesti joulukuusta./ikä 22v

Ikä 26, treeniä yli 10 vuotta, pena 142,5 (ei todellakaan kisoissa tehty).

Mutta tosissaan olen treenannut vasta viikon ja siitäkin puolet olen painiskellut reumatismin kourissa ja tossa kymmenen vuoden aikana on ollut pitkiä taukoja sekä olen syönyt päin persettä ja treenannut aina päin persettä, enkä käytännössä siis ole treenannut kuin kolme päivää. Tuloskin on kyllä kovassa nousussa ja 290 kiloa tähtäimessä ihan lähipäivinä. Ja kädetkin on helvetin pitkät, muuten nostasin kyllä 200 kiloa heti. Eli käytännössä olen yksi suomen tai jopa maailman kovimmista raw-penkkaajista, mutta kun elämä on potkinut niin kovasti päähän niin en ole saanut kunnolla tulosta aikaan.

NOT! :david:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom