Penkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja albre
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu kyllä ne uudet tietääkseni maksaa reilusti yli 100e (300-400e kunnon kestävät penkit) käytettynä sitten halvemmalla mutta siinä on aina se koira haudattuna kestääkö se..

Meil on tuolla kellarissa semmone reilun satasen penkki. Muute iha hyvä, mut se nyt vaan on iha paska... :jahas:

Mainittakoon esim: se levy missä ollaan makuulteen on niin leveä, että pitää olla pirun iso kaveri, jotta saa lavat taakse ja näin kunnon asennon penkkaamiseen. Sitten tuo itse teline missä tanko lepää on jännästi suunniteltu, pystyraudat on juuri sillä leveydellä mistä valtaosa pitää kiinni tangosta penkatessa. :thumbs: Eli taas ellet ole todella iso/pieni joudut penkkaamaan vääränlevyisellä otteella. Luonnollisesti painojakaan ei penkin mukana tule kuin 60kg asti, ei tarvitse kauaa kolistella päästäkseen siihen kuntoon, ettei 60kg voi tehdä kuin pitkää sarjaa (jos sitäkään).

Paska mikä paska, onneksi salilla on iha vakavasti otettavat kunno penkit :)

Multa löytyy tuollainen oranssi penkki, maksoi uutena 79€ (huuto,netistä). Jalkalaitteet ja kaikki :dance2:. Kiinassa valmistettu, myyjä lupasi tuon kestävän 140kg:wtf:. Ei ehkä ihan pidä paikkaansa, mutta tuskin itse tulen tuolla edes sataa kiloa nostamaan.
Hyvin on jo vuoden kestänyt aktiivista käyttöä. Tankoteline on kapea, mutta ajaa asiansa. Penkkaamaan pystyy niin leveällä kuin kapeallakin otteella.
Aloittelijalle (joka ei kehtaa mennä salille ilman minkäänlaista pohjaa, kuten minä) tuollainen halpa vehje sopii vallan mainiosti.

Tarjoustalosta muutama vuosi takaperin pekki tuli ostettua, maksoikoha se sen 100e oiskohan ollu alle toinen satanen niin sen +100kg painoja. Kieltämättä ehkä paras penkki jota olen käyttänyt, niin monet maksimit silläkin käytetty. Joten sanon vaan, että kyllä honkkarin ja tarjoustalon vehkeet ainakin omalla kokemuksella ovat olleet hyviä elikkä kannattaa käydä sielläki katselemassa.

Itseläni tällänen vehke: http://www.fitnessboutique.es/product_images/ket_delta_f.jpg

Maksaa uutena noin 500€ mutta itse maksoin siitä 200€ kun oli käytetty, vaikka oli kuin uusi (oli muutama kerta käytetty.)

Tankopidike kestää 150kg, ja sen saa säädettyy siten että voi myös käyttää kyykky telineenä. Ja saa myös vinopenkiksi.

Tosi tukeva myös, olen todella tyytyväinen siihen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on pakko kysästä, miks maksoit 750e? Tolla rahalla käy salilla ties kuin kauan :wtf:

No pelkkä hyvä tanko makaa 750e.

Salilla en enää käy useastakaan syystä. Yksi syy oli se, että sali on aina täynnä mulla ei ole 10:tä tuntia aikaa päivässä jonottaa johonkin vitun jalankoukistajaan.

Mullta saat ostaa jonkun hitsaaman penkin, 87 kiloa, tanko ja käsi painot jos kiinostaa :D satasella lähtee jos tuut ite hakemaan :D

laitoin york 9201,makso joku 300e,tyytyväinen oon ollu,paras penkki tähän mennessä.Netissä löytyy lisätietoa ja jälleenmyyjät.

Back
Ylös Bottom