Penkki varastettu

http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/artikkeli/1055268538813

"Kaupungin uimarannalta Hietarannasta vietiin ilmeisesti perjantain ja lauantain välisenä yönä painonnostopenkki. Melko kulunut penkki oli kiinnitetty lukitulla kettingillä, jonka varkaat katkaisivat. Muut painonnostotarvikkeet olivat turvassa varastossa.
Hietarantaan hankitaan uusi penkki. Liikuntavirastosta ei tiistaina osattu kertoa, milloin se on käytössä."

Onko tässä maailmassa enää mikään turvassa? Aika :david: tyyppejä täytyy olla tuon varastamiseen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi, tarviiko tota edes kysyä? Tietenkin sen takia, että rintahauispellet pääsee esittelemään hiestä kiilteleviä pumpissa olevia muskeleitaan rannalla/maauimalassa pesän toivossa.

Originally posted by Tomi
Muuten, miksi hitossa uimarannalla on penkkipunnerruspenkki? :confused:

Ilmeisesti niitä varten jotka ovat unohtaneet "pumpin" ennen rannalle lähtöä. ;)

Heh koko jutusta tulee mieleen kun Raundolta ja Testolta varastettiin vinopena. :D

Jahas, harde20 ei sitten malttanutkaan odottaa? :rolleyes: :confused: :curs:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=9281

ps. :)

:lol2: :lol2: :lol2:

"En minä sitä vieny, se oli tuo naapurin Pikku-Lilli"(harden selitys matkalla kamarille)

Penkin odotus on kova kun ei tänäänkään tullu vielä ilmotusta(sunnuntaina laitoin tilauksen mutta tuntuu kun ois jo kuukauden päivät ootellu) :)

Soitin muuten sinne net-anttilaan ja kysäsin penkistä niin sano että kiitolinjan tyypit oli käyny eilen hakemassa varastosta:)
Pitäisi olla tämän viikon aikana kuulemma meitsillä:kippis1:

No, eikö sun mielestä ole siistiä treenata auringonpaisteessa? Voin vastata että se on just coolia.

Pari kertaa olen tuolla käynyt ja paikalta löytyy myös vetopaikat ja kyykkypaikkakin on. Yksi Liikuntaviraston kustantamista "saleista".

Originally posted by gnut
No, eikö sun mielestä ole siistiä treenata auringonpaisteessa?
Mä oon aika kova poika hikoilemaan treeneissä, joten ajatuskin auringonpaisteessa treenaamisesta puistattaa.

Originally posted by PattiPete
Kukas ihme noita Raudon ja Testo Manin tarinoita kirjoittaa?

Megaman :D

h.

Meidänkin uimarannalta löytyy samanlainen penkki, leuanveto ja dippi- tangot sekä semmoset tukit joilla voi pystypunnertaa (kyykkääminenkin onnistui kun ängin pääni siihen tankoon:) )

Kyllähän noilla nyt jotain pelleilyä saa aikaan, tuskin sitä kovin tosissaan treenaaville on tarkoitettukaan.

Ja harvemmin täällä pohjolassa muuten paistaa aurinko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom