penkki takkuaa... (yhä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by beginner
yksi mistä itse tykkään paljon on maksimi kolmonen. eli lähdetään melko pienillä painoilla tekemään kolmosia aina kuormaa nostaen. kun arvelee, että seuraavalla painolla ei enää tule kolmosta, lopetta siihen. näin myös saa hieman osviittaa maksimin noususta, sillä se on melko usein kolmosen sarjapainot+10kg

Varmaankin tuota voisi käyttää myös vedossa ja kyykyssä.
Esim. vedossa 3x160, 3x170, 3x180, 3x190, 3x200 (tiukka), lopetus?

Originally posted by tappara
Varmaankin tuota voisi käyttää myös vedossa ja kyykyssä.
Esim. vedossa 3x160, 3x170, 3x180, 3x190, 3x200 (tiukka), lopetus?
kyllä varmasti. perään aina pari apuliikettä, wsb käyttää yleensä jotain taljavemputuksia eli vedon jälkeen ei välttämättä kannata alkaa enää kulmasoutua tai t-tankosoutua vääntämään jos tavoittelee maksimivoimaa. jotain yläselkää vois ottaa tai läpivetoja taljassa. mahdollisesti myös vatsaa

Originally posted by beginner
yksi mistä itse tykkään paljon on maksimi kolmonen. eli lähdetään melko pienillä painoilla tekemään kolmosia aina kuormaa nostaen. kun arvelee, että seuraavalla painolla ei enää tule kolmosta, lopetta siihen. näin myös saa hieman osviittaa maksimin noususta, sillä se on melko usein kolmosen sarjapainot+10kg

Ach, sama treeni tyyli. Paitsi teen vitosia ja vähennän viimeisen sarjan jälkeen noin 30% painoista ja teen max toistomäärän. toimii mulle.

Harjoittelet vain tasapuolisesti koko kroppaa, niin kyllä se penkkikin rupee siitä nousemaan.
Näin kävi ainakin mulle. Penkki jumitti kauan mutta nyt se rupes nousemaan ihan yllättävästi. En pitkään aikaa ajatellut edes ennätyksiä, vaan tein penkkiä kolme sarjaa viikossa(8-12toistoa).
Nyt ennätys on jo noussut hyvin, vaikka hermotukset ei oo vielä varmaan kohillaan,kun en oo tehnyt lyhyitä sarjoja pitkään aikaan.
Eli pitäis nousta kohta lisää...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom