Penkki maximi 130kg ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja serpico
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei saatana nää penkki ketjut levii käteen aina niin pahasti. Ja aloittajalle tiedoksi, että kun tullaan mulle heti kaikki tässä nyt -asenteella jotain penkistä selittämään, niin hyvin usein siitä sitten syntyy närkästystä ja vääriä olettamuksia. Ja kyllä se niin on, että jos maksimia hakee, ei sitä millään hartian levysellä nosteta, se on ihan varma. Ja jos olet jo vuosia treenannut, niin eihän tuo nyt sitten olekkaan juuri mitään. Kertoo hyvin pitkälle vain sen, että olet treenannut penkkiä ojentajille, et rinnalle. Jos maksimia haet, suosittelen ottamaan ojentajille raskaita dippejä, pystäreitä ja ranskalaista. Rinnalle alaviisto, vino tasa ja lattiapenkkiä leveillä otteilla kässäreillä sekä levytangolla.

1. Leveä ote
2. Miksi se on saatava juuri 130kg?
3. Ei ole ojentajien voimakkuutta, vaan rinnan heikkoutta tai tekniikan puute, jos leveällä ei ojentajapenkkiä enempää nouse. Pelkästään jo siksi että nostomatka lyhenee ja nostoon käytetään enemmän lihasta.

Ja sitten kun itse pyydät neuvoja ja alat urpoksi huutelemaan, niin itse takana lähinnä lajinomaisia voimaharjotteita ennen viime alkusyksyllä alkanutta totista saliin keskittyvää treeniä. penkkikehitys 125 -> ~150. Maksimit kun otin paino @92kg 145kg ja se tuli puhtaasti.

Ja vielä niille ketkä päivittelee ''uskomattomuutta'' niin wilks pisteillä pystyy hyvin mittaamaan oman tasonsa kisojakin ajatellen. Itsekkin jokunen aika sitten olin vielä siinä uskossa, että 50kg kaverin nostaessa 100kg on yhtä kova jannu, kuin 100kg kiloinen 200kg penkkaava. Todellisuudessa 50kiloisen kaverin pitäisi nostaa 120kiloa ollakseen suhteessa yhtä vahva.

Aloittajan wilksit oman maksiminsa mukaan olisi 86.3

Jos maksimia haet, suosittelen ottamaan ojentajille raskaita dippejä, pystäreitä ja ranskalaista. Rinnalle alaviisto, vino tasa ja lattiapenkkiä leveillä otteilla kässäreillä sekä levytangolla.

OFFTOPIC
Et kai nyt tosissaan suosittele lattiapenkkiä rintalihaksille?
OFFTOPIC

Suositut

Back
Ylös Bottom