Miks jengi käyttää kuminahoi sillee et ne laittaa ne lattiaan koukkuun kiinni ja sit tankoon? oks siit paljonkin hyötyy??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuollaiset turhat ketjut voisi jättää jo parin kerran jälkeen pois, varsinkin kun Googlella menee muutama sekunti löytää haku vetokumi jopa ennestään tietämättä koko sanaa. :jahas:Tollaset ''ylimieliset'' vastaukset voitte jättää kokonaan pois. voitte mielessänne sanoo sen mitä kirjottaisitte tänne!! ARGH!!
Penkin nopeustreeneissä käytetään noita kevyimpiä kumeja, sekä palauttelussa ja pienemmille lihasryhmille tehtäessä apuliikkeitä. Eikä tuota käyttöä voi pelkästään sanoa, että käytetään penkissä, kun niitä käytetään myös taljoissa, käsipainoilla vemputeltaessa, leuanvetoa keventäessä, kyykyssä, vedossa jne.
Sitten kun puhutaan jäykemmistä kumeista niin ne on tarkoitettu raskaampiin apuliikkeisiin niin kuin esimerkiksi ojentajapunnerrus kahdella kädellä, hangbar penkki (kumit kiinnitetään ylhäältä jolloin kumit kannattelee tuota tankoa ja tarvitaan isompaa kuormaa jotta romut edes saadaan rintaan.) jne.
Tuossa nyt on tuommoinen muutama esimerkki mihin niitä voi käyttää. Itse olen havainnut ne hyväksi välineeksi palautteluun ja kiertäjäkalvosinten jumppaamiseen (käsipainollakin kyllä tulee tehtyä välillä). Joka kolmas viikko noilla tulee myös otettua nopeuspenkkiä. Sen useammin en itse käytä, koska mielestäni noilla vetää itsensä helposti ylikuntoon.
Jos kiinnostaa niin selaile, vaikka ammattilaisten treenipäivyreitä. Ne hyödyntää kumeja ja ketjuja hyvin paljon. :thumbs:
Edit: Toivottavasti tuo selvensi jotain ja säästyi sinultakin searchin käyttämisen vaiva.
Kyllä niitä käytetään molempiin suuntiin.. Myös niin että ne kiinnitetään alapuolelle että kuorma tulee painavammaksi mitä ylemmäks tanko nousee...