Penkki käsipainoilla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nikos116 sanoi:
Mike, luulin että kp tehty punnerrus on paras bodaus mielessä?

Niin minäkin... Meitä on kusetettu. Pakkiksen modet on varmaan pitkääkin naureskellu sille, et kaikki luulee penkkiä kp:llä ULTIMATE rinta liikkeeksi :/
Itse tekevät sitten tangolla ja kasvavat kuin sienet syyssateella :/

neutraali sanoi:
:anssi: eikä liikkeen tarvi olla minimaalinen. Eihän tangollakaan tehtäessä kädet liu lähemmäs toisiaan, kässäreillä tehdessä sama homma, painojen yhteen vieminen ylhäällä voi tuntua vaan hyvältä kun niin on totuttu aina tekemään.

Tangolla nyt onkin ihan eriasia tehdä kun sitä viedään alarintaa/ylävatsaa kohti. Käsipainoilla tehtäessä painot on aika lailla rintalihasten keski/ylä-osassa. Mun mielestä ei ole mitään järkeä kääntää nostossa kyynärvarsia ulospäin, jotta painot pysyisivät samalla kohdalla.

toolate sanoi:
Tangolla nyt onkin ihan eriasia tehdä kun sitä viedään alarintaa/ylävatsaa kohti. Käsipainoilla tehtäessä painot on aika lailla rintalihasten keski/ylä-osassa. Mun mielestä ei ole mitään järkeä kääntää nostossa kyynärvarsia ulospäin, jotta painot pysyisivät samalla kohdalla.
Ei tartte kääntää eikä vääntää mitään vaan suora liikerata. Rinnalta suoraan ylös ei painoja yhteen, aivan sama mulle miten kukainenkin tekee tän mutta yritän vain selittää miten minä teen :)

Menee ehkä vääntämiseksi, mutta menköön ;)
Elikkäs mun mielestä suora liikerata käsipainoilla tehtävässä penkkipunnerruksessa ei ole luonnollinen. Käsipainojen tulisi liikkua kaarevasti liikeen aikana ja kyynärvarsi pysyä 90 asteen kulmassa maahan verrattuna. Paino on kauimpana vartalosta silloin kun käsivarsi on lattian tasossa ja lähimpänä liikkeen yläasennossa. Liikkeen ala-asennossa se on sitten näiden jotakin näiden välistä.

Ja näin saatiin yksinkertaisesta asiasta helv**** monimutkainen, mutta näin minä liikkeen itse suoritan ja parhaimmalta tuntuu :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom