Penkki juttua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pole@
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
34
Paljon mun pitäis nostaa penkiltä että olisin normaalia 15v:n tasoa?

eihän niitä nyt voi noin vertailla sillä se riippuu niin monesta asiasta..turhaan vaivaat päätäsi moisella asialla mutta mutta jos tosiaan kiinnostaa niin katso tuosta omskakasken laittamasta linkistä vähän esimerkkejä.

Mitään järkeä vertailla tuossa iässä tuloksia... Joku varhaiskypsä hormoniheppu penkkaa 150 kg ja toinen hädintuskin 50. Silti 10 vuoden päästä voi tilanne olla toisinpäin.

Itse penkkasin 15 vuotiaana 70 kg, saman verran kuin 20-vuotiaana ennen kuin aloitin kuntoilun. Onneksi nyt menee vähän enemmän. Kovaa treenaamalla ja syömällä se tulos nousee itsekullakin. Ei ole mitään rajaa, että minkä ikäsenä pitäis olla mitäkin tuloksia...

Tomppa85 sanoi:
Mitään järkeä vertailla tuossa iässä tuloksia... Joku varhaiskypsä hormoniheppu penkkaa 150 kg ja toinen hädintuskin 50. Silti 10 vuoden päästä voi tilanne olla toisinpäin.

Itse penkkasin 15 vuotiaana 70 kg, saman verran kuin 20-vuotiaana ennen kuin aloitin kuntoilun. Onneksi nyt menee vähän enemmän. Kovaa treenaamalla ja syömällä se tulos nousee itsekullakin. Ei ole mitään rajaa, että minkä ikäsenä pitäis olla mitäkin tuloksia...

Selvä,mä nostan 75 max. eli 5 kg omaa painoo enemmän Ehkä ens vuonna se 100 kg menis rikki ;P

Tää threadi on varmaan tässä?

Ok. Lukko.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom