Penkki ja kapea penkki.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos treeanaa rinnan ja ojentajat samassa ja rinnalle on jo tavallista penkkiä, niin kannattaako ojentajille enää tehdä kapeeta penaa:confused:

Kannattaa. Onhan kyseessä hyvä ojentajaliike.

Tai se tietenkin riippuu siitä mitä haet. Jos haet mahdollisimman suurta tulosta kapealla otteella sillä treenikerralla, ei kannata. :)

Itse olen tehnyt reilun kuukauden rintapäivänä normaalin penkin (ma) ja kapean penkin ojentajapäivänä (to). Penkki on ihan kivasti kehittynyt, koska kapeaa penkkiä olen ennen tehnyt varsin vähän ja lyhyessä ajassa kapea penkki on kehittynyt tosi hyvin.
Itse en noita liikkeitä tekisi samana päivänä, mutta kuten todettu, se riippuu kyllä vähän mitä niillä hakee.

Näin myös minä :). Ja hyvin toimii eli ma rinta + sivuolkapäät + vatsa ti selkä + pohkeet to olkapäät + kädet pe reidet + pohkeet. Ja to treenissä ekana pystypunnerrus ja pystysoutu ja sit vasta kapee penkki ja koukistus mutkatangolla jne eli teen ne kädet superina. Jos tuntuu et paikat menee tukkoon ni lepää sit enemmän eli kierto venyy seittemästä päivästä 8-9 päivään.

Jos välttämättä haluut tehä rinnan ja ojentajat samana päivänä niin kannattais melkeen nrmaalipenkin lisäksi tehä dippiä tai jotain muuta ojentajaliikettä kuin kapeeta penaa.

Niin ja minulla tuo rintapäivä on samalla myös olkapäiden ja ojentajien kakkospäivä eli teen myös dipin maanantaina. Ja ihan hyvin on toiminu.

Dippi olis niin ihana liike ojentajille, mut kun mulla on ennen sitä 8 punnerrus liikkettä niin ei sen jälkeen enää jaksa kun muutaman vääntää.:(

Originally posted by tommih
Dippi olis niin ihana liike ojentajille, mut kun mulla on ennen sitä 8 punnerrus liikkettä niin ei sen jälkeen enää jaksa kun muutaman vääntää.:(
Mikä sinua estää tekemästä dippiä aikaisemmin tai pudottamaan jonkun liikkeen pois ja ottamaan dipin tilalle?:confused:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

8 punnerrusliikettä yhdessä treenikerrassa :confused: hetkinen...

Itsellä kyllä 3 on maksimi että jaksaa ojentajat tehdä samassa treenissä (rinta,olkapää,ojentaja)

ED Coanin legendaarinen rinta päivä oli: penkki, kapeapenkki ja vinopenkki. Sit sillä oli kevyt rintatreeni myös samalla vkolla flyereitä ym. pumppailua. Ihan hyvin se on nostanut joskus.

Originally posted by JJJ
ED Coanin legendaarinen rinta päivä oli: penkki, kapeapenkki ja vinopenkki. Sit sillä oli kevyt rintatreeni myös samalla vkolla flyereitä ym. pumppailua. Ihan hyvin se on nostanut joskus.

Joo varsin "kohtuullisesti"=).

Jos treeanaa rinnan ja ojentajat samassa ja rinnalle on jo tavallista penkkiä, niin kannattaako ojentajille enää tehdä kapeeta penaa:confused:
Mikä ettei onnistuisi.. Itsellä ainankin kapea penkki luistaa hyvin.. mutta teenkin sen ihan omana päivänään, 3-4 päivää penkkitreenin jälkeen olkapäätreenin yhteydessä.

Suositut

Back
Ylös Bottom