Penkkiä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En tiedä mistä tämä johtuu, varmaan tekniikan puutoksesta, että ensimmäinen penkkisarja tuntuu menevän paljon paremmin kuin seuraavat, vaikka palaudun kunnolla ennen seuraavaa sarjaa. Huomasin tämän varsinkin, kun määritin maximipainoja HST:hen. Ensimmäisellä sarjalla meni penkissä 40kg 10x, kokeilin n.15min päästä uudestaan samaa sarjaa, ja meni vain 3 :O. Voisiko tämä johtua siitä, että tein pystypunnerrusta välissä?

Minkätakia pidit 15min "palautuksen"? Ja jos se oli todella tiukka sarja, niin luulen että voimasi menivät siihen.

Tein siis muita liikkeitä välissä, kun määritin vain HST:tä varten maximeita. Eli halusin olla täysin palautunut kokeillessani uudestaan. Sarja oli kyllä hyvin tiukka.

Ja aivan varmasti pystypunnerrus vie voimia penkistä. Mulla ainakin tiukat sarjat ottaa niin olkapäihin kuin ojentajiinkin.

Vähän ku hiihtäis entistä takaa-ajo kisaa jossa eka hiihdettiin 10p ja sitten 15km v osuus, siinä välissä oli pari h lepoa, niin eikai nekään siinä välissä käyny esim uimassa tai painimassa :D

Eli et varmana ollu palautunu jos siinä välissä pumppasit esim ojentajia, olkapäitä yms

Totta tosiaan. Enpä tullut ajatelleeksi tuota seikkaa :D. vedin siinä välissä ojentajia ja hartioita tiukkaa sarjaa, ja takasin penkkiin pusertamaan :david: . No löytyhän tämän "ongelman" syy. Täytyy sit varmaan rintatreeni tehdä tulevaisuudessa aina ennen kyseisiä lihasryhmiä.

Laitan tähän ku aihe koskee penkkiä, en viitti uuttakaan tehä. Eli pitäis saada penkki taas nousuun, viimisen puolen vuoden aikana noussu maksimi 25 kg. nousee 75. jämähti tohon. mun treeniohjelma (ei ole tarkka, teen niitä liikkeitä mitä en tehnyt edellisenä viikkona):

Ma: hauis, jalat
Ti: välipäivä
ke: selkä, vatsat (hauista oon ruvennu ottaa tähän päivään pikkasen)
torstai olkapää, ojentaja
pe: välipäivä
la: välipäivä
su: tissi, vatsat (ojentajaa oon ruvennu ottaa lisäks tähän vähän)

rintapäivänä teen aina penkin, alatissin penkissä tai ylätissin käsipainoilla, dipin, ja joskus vielä taljassa tai peck dekissä.. tarkkoja sarjoja en oo ikinä käyttäny.. mutta jos siitä olisi todella hyötyä niin ei se este olis... mut kertokaas mulle neuvoja et saan penkin nousuuun. :kuola:

Promake sanoi:
Laitan tähän ku aihe koskee penkkiä, en viitti uuttakaan tehä. Eli pitäis saada penkki taas nousuun, viimisen puolen vuoden aikana noussu maksimi 25 kg. nousee 75. jämähti tohon. mun treeniohjelma (ei ole tarkka, teen niitä liikkeitä mitä en tehnyt edellisenä viikkona):

Ma: hauis, jalat
Ti: välipäivä
ke: selkä, vatsat (hauista oon ruvennu ottaa tähän päivään pikkasen)
torstai olkapää, ojentaja
pe: välipäivä
la: välipäivä
su: tissi, vatsat (ojentajaa oon ruvennu ottaa lisäks tähän vähän)

rintapäivänä teen aina penkin, alatissin penkissä tai ylätissin käsipainoilla, dipin, ja joskus vielä taljassa tai peck dekissä.. tarkkoja sarjoja en oo ikinä käyttäny.. mutta jos siitä olisi todella hyötyä niin ei se este olis... mut kertokaas mulle neuvoja et saan penkin nousuuun. :kuola:

Penkki, penkki, penkki, penkki... ihan mielenkiinnosta millasia sarjoja teet jaloille ja selälle esim?

BoneFish sanoi:
Penkki, penkki, penkki, penkki... ihan mielenkiinnosta millasia sarjoja teet jaloille ja selälle esim?

no esim mavee 5 * 6 - 8... noin niinkun yleensä... sama kyykyssä sun muissa... yleensä teen niin että joka toinen viikko vähän pitempää ja joka toinen vähän lyhyempää sarjaa...

Suositut

Back
Ylös Bottom