Penkkiä... Mitä seuraavaksi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen nuori saliharrastaja, ja kysymykseni koskee mitäs muutakaan kuin penkkiä.. :D Olen juuri lopettanut hermottavan penkkiohjelman, jossa painot sahasivat 60% 95%:iin saman treenin aikana. Tein tätä ohjelmaa 6 vk, ja sain maximini nousemaan hyvin 125 Kg ---> 135 kg... Kysymykseni kuulukin minkälainen ohjelma olisi hyvä tähän väliin jos aikeissa olisi ottaa tuo hermottava taas jonkun ajan (minkä?) käyttöön?

no kohta täytän 17.. pituus 185 ja paino sellaset 95

voi perkele mitä tuloksia ikäselles:eek:
No anyway varmaan hieman pidemmän toistomäärät mitä tuossa hermottavassa teit.Jos teit jotai kolmosia ni varmaa6-12 ois hyvä toistoalue vähäx aikaa

Olen nuori saliharrastaja, ja kysymykseni koskee mitäs muutakaan kuin penkkiä.. :D Olen juuri lopettanut hermottavan penkkiohjelman, jossa painot sahasivat 60% 95%:iin saman treenin aikana. Tein tätä ohjelmaa 6 vk, ja sain maximini nousemaan hyvin 125 Kg ---> 135 kg... Kysymykseni kuulukin minkälainen ohjelma olisi hyvä tähän väliin jos aikeissa olisi ottaa tuo hermottava taas jonkun ajan (minkä?) käyttöön?

Kannattaa mennä Voimailu-osiolle ja kattella jto:n tekemiä voimaohjelmia. Aivan järkkyjä tuloksia ikätoverilta btw.

olsiko tälläisessa pyramidi ohjelmassa mitään järkeä? aloitetaan 8 toistolla, 6,4,2 ja sitten takaisin 4,6,8.
Kuinka tiukkia nuo sarjat pitäisi olla?
Vai olisko tuo liian tiukka vedettäväksi edellä mainitun perään, voisiko sillä kehittyä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niinkuin tuolla aikasemminkin joku siitä sanoikin, niin voisit ottaa nyt seuraavat pari viikkoa kevyemmin ja katella siinä samalla uutta ohjelmaa. Mitä nyt siihen penkkiin tulee, niin eikös 5x5 ja tää "miken 2x6" vois olla ihan toimivia?
Voimailu-puolelta saa varmasti hyviä neuvoja.

Kannattaa mennä Voimailu-osiolle ja kattella jto:n tekemiä voimaohjelmia. Aivan järkkyjä tuloksia ikätoverilta btw.

Tätä minäkin suosittelen. Voimapuolelta löytyy monta ketjua jossa on noita perusohjelmia ja hermotusohjelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom