Penkistä!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MK87
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ongelmana on seuraava: mulla tämä tanan vekotin ei toista noita animaatioita missään sivuilla, vaan se pysäyttää ne aina kun sivu on ladattu. (osaako joku kertoa miten saan tuon pois? ainakaan asetuksista ei silmään sattunut mitään joka olisi auttanut :rolleyes: )
Voi siis olla, että muistan väärinkin tuon lontooksi olevan nimen.. Mutta epäilin, että tuossa tuo ranskalainen tehdään pään takaa, eikä otsalta, kuten itsekkin teen..

edit. Selain on siis Explorer..

Originally posted by jpm

Voi siis olla, että muistan väärinkin tuon lontooksi olevan nimen.. Mutta epäilin, että tuossa tuo ranskalainen tehdään pään takaa, eikä otsalta, kuten itsekkin teen..

edit. Selain on siis Explorer..

Kyllä siinä ihan ranskalaista punnerrusta tehdään. Sen vaan voi tehdä joko tonne pään päälle/taakse, tai sitten otsalle. Ei toi nyt ainakaan pullover ole, se on varma.

Originally posted by MrMikey
Kyllä siinä ihan ranskalaista punnerrusta tehdään. Sen vaan voi tehdä joko tonne pään päälle/taakse, tai sitten otsalle. Ei toi nyt ainakaan pullover ole, se on varma.
Joo, näin minä ajattelinkin. Tuolla sivustoilla ei taidakkaan olla malliesimerkkiä siitä otsalle tehtävästä, mutta jokainen varmasti tuostakin osaa kuvitella kuinka se tehdään.. :)

Originally posted by MrMikey
Kyllä siinä ihan ranskalaista punnerrusta tehdään. Sen vaan voi tehdä joko tonne pään päälle/taakse, tai sitten otsalle.

...tai nenälle, leualle tai kaulalle.

mistähän olen saanut käsityksen että päänyliveto on pullover mikä se sitten on? Eikö päänyliveto ole rintaliike ja ranskalainen pelkkä ojentaja?

Pullover ottaa rintaan joo. Itse en tosin pidä liikkeestä, koska se tuntuu ottavan myöskin latseihin. Ranskalainen punnerrus on tarkotettu ojentajille ja sen tosiaan voi suorittaa monella tapaa. Itse lasken tangon tuohon otsalle/nenälle.

Samaa mieltä ku mike!! ei kannata turhaan ottaa niitä penkki treenejä liikaa... Kerta tai kaks riittää. Ekana maksimi päivä ja tokana nopeus...

Suositut

Back
Ylös Bottom