Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystypunnerruksen vastaliike, painopakan alasveto laitteessa (apua! mikä?) 3x10 (40-45kg)
tää ei kuulu ohjelmaan, mutta lisäksi olen tehnyt:
Ylätalja vastaotteella hartioiden levyisellä otteella 45 kg painolla, maksimitoistot, nyt n.4
Periaatteessa kyseessä on sama liike. Molemmistahan on useita variaatioita. Pystypunnerrusta voi tehdä rinnalta tai niskasta ja vastaavasti ylätaljaa voi vetää joko rinnalle tai niskaan.
Ohjaajasi on voinut tarkoittaa ylätaljalla niskaan vetoa ja myötäotteella. Ettekö käyneet liikkeitä läpi...
Perus tankohan painaa sen 20kg+ se 10kg- 15kg lisä paino niin siinhän on sitten jo 30-35kg. Ei kaukana ole se tavoteltu 40kg.
Ei kait tuolla ollu ees perse penkissätää nyt ei hirveesti liity ko keskusteluun mut löyty melkonen variaatio penkkipunneruksesta youtubesta
http://www.youtube.com/watch?v=6ndaY6aQ04M en lähtis ite ehket iha samaan hommaan
Siellä salilla missä itse käyn niin penkin tango painaa 15 kg. Eikös se tango yleensä paina sen 15 kg tai 20 kg.
tää nyt ei hirveesti liity ko keskusteluun mut löyty melkonen variaatio penkkipunneruksesta youtubesta
http://www.youtube.com/watch?v=6ndaY6aQ04M en lähtis ite ehket iha samaan hommaan
Heippa,
etsinnän jälkeen en löytänyt näin palikalle alkajalle ohjeita, joten uskaltauduin aloittamaan uuden threadin.
Eli, olen hakemassa kouluun, jossa pääsykokeissa on penkkiä. Kukaan ei varmaan arvaa minne:D
Pitäisi siis naisena saada se vajaa 40 kg nousemaan.
Olen melko tavalla pääsykoekunnossa muuten, mutta penkkiä kun en ole koskaan aiemmin innostunut ottamaan treeniohjelmaan, se 40 ei vain nouse. Tällä hetkellä saan ehkä hampaat irvessä noin 26 nousemaan kerran ja toisen kerran epäpuhtaasti Smithin 38-rackissa.
Kuinka siis kannattaisi treenata, että saisin syyskuun loppuun mennessä ton penkin nousemaan. Ei sen kai pitäisi mahdoton olla? Mitkä liikkeet tukisivat penkkiharjoittelua? Mulla on nyt yläkroppaan keskittynyt, saliohjaajan tekemä ohjelma, mutta kuinka saisin optimoitua treenin niin, että se penkki tosiaan sitten sujuisi?
Muuten treenaan monipuolisesti erilaisia lajeja sekä lenkkeilen. Salilla olen käynyt tähän asti kerran viikossa. Salitreeni sinänsä ei ole mikään intohimoni, tykkään enemmän muista jutuista, mitä kuntokeskuksessa voi tehdä, mutta olen ottanut sen ohjelmaan, koska ymmärrän homman hyödyllisyyden. En siltikään olisi valmis ottamaan kovin monta salipäivää viikko-ohjelmaan. Nytkin jo melkein asun siellä kuntokeskuksessa.
Kiitos asiallisista vinkeistä jo etukäteen!