Penkin tekniikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rhp
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljonko viime kerrasta oli aikaa? Ei ne lihakset välttämättä ole palautuneet.
Jos ovat palautuneet, niin tuommoinen heittely on ihan normaalia...malttia.

Pistetääs tänne samaan triidiin..

Itse saan todella hyvän tuntuman rintalihaksiin kun levitän kyynärpäät ihan tangon mukaisesti. Jos vien kyynärpäitä enemmän kohti kylkiä, tuntuma rintaan häviää. Kuinka oikea oppisessa penkkitekniikassa tulee noiden kyynärpäiden olla?

Kyynärvarren tulisi olla ala-asennossa pystysuorassa. Olkapäitä säästellessä voi kyynärpäät pitää hyvinkin lähellä kylkiä, kuten itsekin teen.

Mulla on aivan selkeästi ojentajat heikommat kuin rinta, sitä helpommin nousee mitä leveämmällä otteella teen. Perusote alkaa olla jo niin että pikurillit tulee lähes röpelöltä ulos.

Ja muutenkin penkki tuntuu liikkeen aikana vain ojentajissa, ja kun ojentajista loppuu voimat, lähtee tanko helposti rinnalta, mutta ei nouse loppuun asti.

Mikä siis olisi hyvä voimaliike ojentajille?
Ranskalaisia ei kyynerpäät kestä...

Dipit lisäpainoilla?

Mulla on aivan selkeästi ojentajat heikommat kuin rinta, sitä helpommin nousee mitä leveämmällä otteella teen. Perusote alkaa olla jo niin että pikurillit tulee lähes röpelöltä ulos.

Ja muutenkin penkki tuntuu liikkeen aikana vain ojentajissa, ja kun ojentajista loppuu voimat, lähtee tanko helposti rinnalta, mutta ei nouse loppuun asti.

Mikä siis olisi hyvä voimaliike ojentajille?
Ranskalaisia ei kyynerpäät kestä...

Dipit lisäpainoilla?

Jos kyynärpäät oireilee ranskalaisessa, tuskin dippi ainakaan helpottaa? On vielä rankempi liike nivelille.

Ei oikeastaan ole mitään voimaliikettä, mikä tahansa liike käy voimaliikkeestä, jos se tehdään raskailla ja lyhyillä sarjoilla imo. Tee vaikka kapeaa penkkiä 6-10 toistoalueella.

Itselläni dippi ei tunnu yhtään kyynerpäissä, vain liian alas mentäessä rintalastassa.

Mutta monilla muillakin on sama ongelma ton ranskalaisen kanssa, sitä ei voi tehdä vasemmalla kädellä yhtään :/

Kuinka kapealla otteella kapeaa penkkiä yleensä tehdään? Ei kai kädet sentään yhteen osu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom