Penkin parannus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joonaz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
yrittelin tol searchil mut ei onnannu,

elikkäs mulla on käytös hyvä ohjelma tai ainakin täältä on niin mulle sanottu
ja olen sen mukaan treenannut ihan tyytyväinen olen tuloksiin ollut, mutta
ajattelin kysyä että mikä on paras tapa nostaa penkki tulosta nopeasti,
jollakin erillisellä penkki ohjelmalla vai?

neuvoja tarvisin tähän liittyen,
ruokavalio asiat on kondiksessa olen ruvennut syömään riittävästi
ja painoa on tullut kahdessa viikossa noin reilut 0,5kg kiloa per viikko eli yhteen sä noin 1,5kg lisää kahden viikonaikana! taitaa olla sopiva painon nousu vauhti vaiko? ja ei tuo näytätisi ainakaan vielä mahaan pelkästään mennen..

ps. kokeilin viikon TTT-Treeniä haukka kasvoi n. 1cm :)

Meitillä on ollut menossa tässä nyt semmonen todella "kova" penkkitreeni :)
oon vetäny 5x5 penkkiä ja tulosta on tullut hyvää vauhtia..tuo on tietenkin aika paljon verrattuna esim. miken 2x6 mutta mulle on toiminu..kannattaa vähä kokeilla miten itestä tuntuu ja tuo syönti mitä jo sanoitkin on tärkeää..ite ku aloin syömään kunnolla niin tulokset on tullu kunnolla ylös :)

Ei ole olemassa mitään yleisesti parasta tapaa treenata, koska ihmiset ovat yksilöitä. Ts. mikä toimii jollain toisella ei välttämättä toimi sulla.

"Paras tapa" on olla kärsivällinen ja noudattaa käytössä olevaa ohjelmaa riittävän kauan (esim. 8-12 viikkoa) ja tarkastella sitten mikä toimi ja mikä ei. Harjoituspäiväkirjan pito saattaa myös auttaa.

Pääset paljon parempiin tuloksiin penkissä(kin) kun maltat mielesi, keskityt tekniikkaan ja teet pilkulleen ohjelman mukaan. Kun kokemusta on enemmän voi sitten ehkä alkaa soveltamaan jotain omaa, mutta aluksi tekisin just niinkuin sulle on neuvottu se ohjelma. Hyväksy se tosiasia, että kehitystä ei tapahdu nopeasti ja valmistaudu tekemään työtä tavoitteesi eteen pitkäjänteisesti.

Ja vanha kulunut neuvo: jos ohjelma toimii älä muuta mitään!

njoo, kiitosta kaikille vain neuvoista

elikkäs kärsivällisesti vaan sinnittelee ja tekniikka kuntoon jos ei ole vielä kaikissa
ja sen lisäksi tuossa penkissä olen aika kokematon ja treenailen vasta tekniikkaa kevyillä painoilla ja olen nostellut sopivin välein!

ei pahalla joonaz mut oot kyselly tääl vaan et mil saa sixpackin ja et mil saa penkist paljon, noi tollasii mikkä kaikki ehkä haluais, mut kannattais varmaan treenata kaikkee

Mielestäni sinun kannattaisi harjoitella sitä tekniikkaa ja tehdä penkkiä ihan miten se ohjelmassasi on, turha kai sitä on mitään erikoisjuttuja(vielä) alkaa tekemään jos ei tekniikkakaan ole ihan halussa. Kun saat tekniikan kuntoon nousee myös tuloksetkin paremmin, hyviä treenejä!

noniinhän mä teille juuri sanoin -> tekniikka kuntoon ja teenkin perusohjelmani mukaan , mutta saa kai sitä kysyä?

ps. Samout, oon kysyny paljon muutakin, et oo vaa huomannu muutakun ne ;) ja treeni ohjelma on monipuolinen ja treenaan kaikkia lihaksia tasaisesti ja ohjelma on tääl kasailtu teidän opastuksilla.. ja tuosta penkistä lähinnnä kyselin siksi koska se on tullut mukaan vasta uusimmassa ohjelmassa (normaalin ja vinopenkin osalta) ..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom