4.2.??? eikös nyt oo jo maaliskuu?
anyway mun mielestä suurin virhe saattas olla se, että jynssäät sen hermoston loppuun ennen varsinaista koitosta. yleensä se tapahtuu liiallisilla paita- ja ojentajatreeneillä. jos sulla on paidan suhteen tekniikka kunnossa, en ottais ku 1-2 sisäänajotreeniä paidalla ja välttelisin ykkösiä raw-treeneissä.
helpoin tapa tarkastella sun henkilökohtasta piikkautumista on tietenkin tarkastella niitä treenejä, joita oot tehny ennen tota 250 kilon nostoa. jos tän jälkeen kilot vaan laskee, sulla on herkkä hermosto, joka virittyy nopeesti, mutta myös menee yli helpolla. noita juttuja ei opi mitenkään muutoin ku havainnoimalla itseään.
miten saat kunnon pysymään? koska ne kisat siis on?
edit: aivan...siis 4.4....(?)
no: mä kyllä jättäisin kovat ykköset paidalla pois ja keskittyisin enemmän keventämään ja keskittymään kisaan. sulla on pitkä treenijakso takana, kunto tulee parhaiten esiin, kun antaa kropalle aikaa. ei se voima voi minnekään yhtäkkiä hävitä. piiloon se menee, jos liikaa kiusaa. pidä se vaan hereillä nyt.
mun ehdotus ennen kisaa:
ke: (tänään) ...1*250
la: nopeutta ilman kumeja tai ketjuja hyvin dynaamisesti
ke: 2*1*220, 2*1*230
la: nopeutta ilman kumeja tai ketjuja hyvin dynaamisesti
ke: 3*2*150
la: kisa 1*240, 250, 260
tee noi nopeustreenit siellä nopeuspäässä prossia. eli jos oot käyttäny 60-70% kuormia, tee 60%:lla.