pelkkä proteiini

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs olen aloittamassa tauon jälkeen uudelleen salin ja päätin että lisään lisäravinteet tällä kertaa mukaan.
kysymys kuuluukin että mikä on hyvä lisäravinne joka lisäisi pelkästään proteiinin saantia, olen joskus aikaisemmin käyttänyt jotain lisäravinteita ja sain niistä finnejä ja olin kamalan turvonnut naamasta. Näitä en kaipaa. Toki tämä kyseinin lisäravinne voi olla semmoinen missä on muutakin kun proteiinia. Mutta finnejä ja ns pöhötystä siitä ei saisi tulla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Elikkäs olen aloittamassa tauon jälkeen uudelleen salin ja päätin että lisään lisäravinteet tällä kertaa mukaan.
kysymys kuuluukin että mikä on hyvä lisäravinne joka lisäisi pelkästään proteiinin saantia, olen joskus aikaisemmin käyttänyt jotain lisäravinteita ja sain niistä finnejä ja olin kamalan turvonnut naamasta. Näitä en kaipaa. Toki tämä kyseinin lisäravinne voi olla semmoinen missä on muutakin kun proteiinia. Mutta finnejä ja ns pöhötystä siitä ei saisi tulla.
Et sä välttämättä edes mitään lisäravinteita tarvii, vedät maitorahkaa sun muita korkea proteiinipitoisia ruokia niin hyvä tulee.

Zone-sarja -42%
Todennäkösesti aiemmin käyttämässäsi jauheessa oli kreatiinia, mikä tuon turvotuksen ja finnit aiheutti. Hyvin yleinen ongelma kyseisen lisäravinteen käyttäjillä. Kattele vaan niiden pussien ravintosisältöjä, että siellä ei ole sitä kreatiinia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom