Eli mitä mieltä olette, pelkkä protsku palautusjuomana? siis puntin jälkeen.. (esim. Nutri Plus Best 3 protein)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: :lol2:KSENA sanoi:aivan, lues toi NGV:n allekirjoitus, niin siinä sulle hyvä resepti. kolaa,heraa ja jäitä+ kreatiini? + glutamiini?
Siis periaatteessa joku kallis superhyper-isolaatti imeytyy heti treenin jälkeen paremmin ilman hiilaria. Sit suihkun jälkeen toinen satsi proteiinia hiilarin kanssa vähä hitaammin imeytymään.Siima sanoi:Siis itse koen helpommaksi ylivoimaisesti juuri tuon ateriarytmityksen vuoksi...olokin on mielestäni parempi kuin malton jälkeen...
ja eikös tuosta ole tutkimuksiakin, että protsku ekana yksinään, sitten hiilarit erikseen...itse kuitenkaan tällästä säätöä arvosta...nykyisessäkin on ihan tarpeeksi...
Samuli-1 sanoi:Siis periaatteessa joku kallis superhyper-isolaatti imeytyy heti treenin jälkeen paremmin ilman hiilaria. Sit suihkun jälkeen toinen satsi proteiinia hiilarin kanssa vähä hitaammin imeytymään.
Dmitri sanoi:NGV pistäs jotai tuloksias tänne ku sä tunnut tietävän asioista?! vaikka penkki kyykky ja mave jos kertosit.. oftopikiksi menee mut so not
No eipä mulla hirveitä tuloksia ole penkki taisi olla joku 10x55kg, kyykky taisi olla 6x110kg ja SJMV taisi olla 10x90kg joten ei hirveitä, mutta en mää oo ollut tästä mun 1,5 vuodesta mitä oon harastanut vasta kun noin 5-6 kuukautta bulkilla joten alussa ei noi tulokset nouseet hyvin, mutta kannati, sillä rasvaa oli paljon.Dmitri sanoi:NGV pistäs jotai tuloksias tänne ku sä tunnut tietävän asioista?! vaikka penkki kyykky ja mave jos kertosit.. oftopikiksi menee mut so not
Just niin. No en mä itse ole ihan tuon cokis+hera+gluta+krea kommmon puolella, mutta Cutler ainenkin sanoi tekevänsä tuolleen yhdessä haastattelussa. Ja Dmitri et sinäkään voi sanoa Cutleria tyhmäksi onhan mies sentääs ns. Uncorwned Mr Olympia..Seagal sanoi:Siis eihän NGV muuten, mutku Cutler sano DVD:llä...
Njoo'o.. Parashan se olisi se kolmivaiheinen palautus, eli ennen treeniä hiilaria ja prodea, jolloin aminohappoja olisi veressä jo silloin, kun lihasta rikotaan treenissä. Sitten heti treenin jälkeen isolaatti ilman hiilaria ja sit puolen tunnin päästä hh+prot...Jasba sanoi:Esmes Evolution Phase2:ssa ei ole hiilaria ollenkaan. Tätä aikani ihmettelin mutta siinä on kaiketi pointtina vetää Phase3:nen puolen tunnin päästä perään. Ja siinä siis on hiilarit messissä.
Entiijä. Hifistelyltä vaikuttaa.
Tuo on aivan hyvä palkari, itsekkin käytän tuota aina silloin tällöin.Dmitri sanoi:juujuu ite en oo kovin tarkkaan kattonu mitä syön mutta luulen että proteiinii tulee tarpeeksi.. ja palkkarina ihan vaan hera80 och malto ja kreatiini.
Tuo on täysin totta, onhan täällä ollut monia jotka ovat sanoneet noin, mutta todellisuudessa sitä proteiinia tuli vähän, itsekkin aikoinaan syylistyin tähän. Proteiini on kaiken a ja o, mutta kyllä kroppa tarvitsee hiilaria ja rasvaakin. Varmaan ehkä yksi parhaimista makroravinne jakaumista on 30% proteiinia 40% hiilaria sekä 30% rasvaa. Tuoleen ku syö niin ei voi mennä hukkaan ellei ne kalorit ole alle 2000. Mutta ei vältämättä edes tarvitse laskea makroravinne jakaumia, mutta kunhan proteiinia tulee vähintään 2g per painokilo ja erottaa nopeat hiilarit hitaasta.:whip:Ksena sanoi:tää on just tätä, LUULEN saavani tarpeeks proteiinia