Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse arvoin tätä asiaa todella kauan myös, mutta kyllä parin kaverin 120Hz näytöt nähtyä tulin siihen tulokseen että se on mun valinta. Itse päädyin ostamaan BenQ XL2411T, jota mainostetaan 120Hz ja joskus 2ms, mutta on oikeasti 144Hz ja 1ms (GtG). Tuohon kun heitti tämän arvostelun asetukset niin kuva on varsin muikea ja värit elävät. Pelkästään Windows 8 modern UI avaamisen animaatiossa on naurettava ero sulavuudessa vs. 60Hz, se oli vain niin silmiin pistävä ero että oli pakko mainita.Tämä ketju on jo "ratkennut", joten jatketaan OT:lla :D
Joo, kyllähän pelaamiseen ultimate ratkaisu olisi 2560x1440 / 100hz näyttö, mutta niitä ei tälläö hetkellä ole käytännössä lainkaan saatavilla (jos ei halua jotain OC näyttöä, jonka toimivuudesta ja/tai kestävyydestä ei ole mitään takuita).
Toisaalta vaatisi myös todella tehokkaan koneen, että jaksaa hyvillä asetuksilla pitää uusissa peleissa jatkuvan 100+ FPS 2560x1440 resolla.
Mulla tuo 2560x1440 näyttö on IPS paneelilla, eli värit toistuu todella nätisti, eli pelit kyllä näyttää todella hyvältä ja oma kone jaksaa hyvin pitää tarvittavan 60fps vakaana.
Nämä on aina niitä valintoja, joissa on hyvät ja huonot puolet. Itsekin arvoin pitkään, että 1080p nopea näyttö vai 1440p hyvillä väreillä / kuvanlaadulla, mutta 60hz.
On kokemusta, frendillä moinen on ja pitkät tovit on tullut ajeltua tuolla. Onhan se helevetin hauskaa, ja tuntu olevan laadultaan hyvä, tosin kaverin mallissa tahto liukua ratti hiljalleen alaspäin. Kai tuo oli vain sen kappaleessa ja vika ja tuskin vaikea fiksaa.Sopiiko tähän keskusteluun pelituolit?
Tuollaisesta kellään kokemuksia? :
http://www.playseat.com/shop/eu/wl/playseat-challenge-seats/playseat-challenge-racing-seat.html
Kevytrakenteinen, kokoontaitettava ja paljon säätömahdollisuuksia pystystä ajoasennosta miltei F1-makuuasentoon.
Tuon kaveriksi Logitech Driving Force Gt ja pleikkariin kiinni.
Mukana tulee aika laadukas Sanyon Eneloop paristo, pitääpi ostaa pakkaus lisää noita ja laturi.
Uh, uusin pelivaruste, Logitech G700s hiiri.
katso liitettä 100675
Ollut nyt lauantaista asti, ja tähän mennessä varsin tyytyväinen. Voi ladata samalla kun sitä käyttää, ja jos ei halua niin voi ostaa vaan ladattavia AA paristoja ja vaihtaa hyvin helposti. Mukana tulee aika laadukas Sanyon Eneloop paristo, pitääpi ostaa pakkaus lisää noita ja laturi.
Rulla on varsin loistava, ja toimii kyllä nuo ylimääräiset napit hyvin vaikka yleensä en käytä missään hiiressä enempää kuin left/middle/right. Nyt on peli ja Windows profiili tehty, jossa eroina mm. että toisessa napit vaihtaa DPI ja toisesssa volumea yms. semmosta.
Ei kokemusta noista alumiinisista. Superohut mulla on ollu yks, oli Razerin Sphex mutta enpä voi suositella kun se pohjan "kiinnitys" lähtee kulumaan aika nopeasti.Mikäs hiirimatto sulla on ton kanssa ja onko suositella mitään? Tässä juuri rakentelin uuden tietokoneen ja samalla tarkoitus päivittää näyttö, hiiri + matto. Näytöksi ajattelin Asuksen 24" 144hz näyttöä ja hiireksi tuota samaa. Ongelma on sitten se matto, kelasin alumiinista superohutta, mutta onko jotain parempaa?
Ei kokemusta noista alumiinisista. Superohut mulla on ollu yks, oli Razerin Sphex mutta enpä voi suositella kun se pohjan "kiinnitys" lähtee kulumaan aika nopeasti.
Tällä hetkellä mulla on Ulti-mat merkkinen, jonka paksuus on 2mm. Kovaa muovia pinta. Plussaa koosta, mutta ei kuitenkaan liian iso. Malli siis Solid X3:
Ulti-mat SOLID X3 - muovipäällysteinen taipuisa hiirimatto. | Pelaajille / vaativaan käyttöön | Hiirimatot | Verkkokauppa.com
Mä olen pitänyt tosi paljon, mutta noi on hyvin mielipideasioita....
Sony HMZ-T2 -3D-videolasit testissä | AudioVideo.fi
Tällaiset tuli tilattua. Onko pakkislaisilla kokemuksia?
Kuvanlaatu on saanut hyviä arvosanoja, käyttömukavuus ei niinkään...