Itsellä nyt:
Matto: Ulti-mat Solid X3 - on hyvä! Tykkään aivan pirusti, ja toi 380mm leveys on loistava.
Hiiri: Steelseries *köh*Diablo*köh* hiiri (
nerd-on... 2,694,139 klikkiä takana, 10 miljoona pitäisi kestää) - hyvä perushiiri... mutta kyllä kun pari edellistä oli langattomia niin kytiksessä on vaihto, ehkä Logitech G700s...
Näppis: Logitech G510 - tästä kyllä pidän, tuntuma hyvä ja mm. medianapit hyvät, etenkin volume rulla... G-näppäimiä en käytä, ehkä oikeasti pitäis bindaa niihin jotain, oli se sitten vaikka vaan Windows shortcutteja. Näyttöä jopa käytän.
Headset: Steelseries *köh*Diablo*köh* headset - perustuu siis varsin suosittuun Siberia V2, toi normi Sibera on paljon halvempi ja hintaansa kyllä varsin hyvä. Itsehän maksoin tietty Blizzard ekstraa.... :jahas:
Eipä varmaan oo tulossa muuta uutta kuin hiiri, kun löytyy hyvä langaton. Langattomuuden viiveisiin sanon vaan että pitäisi olla nykytekniikalla alle 1ms, ja tuohon kun hankkii pelaamiseen suunnitellun näytön (input lag, GtG, 120Hz+) niin saa jo takaisin menetetyn millisekunnin ja vähän jopa takaisinkin.
Meinasin tämmöisen hakea:
http://www.gigantti.fi/product/peli...nepelit/CYBRAT3MOUSE/cyborg-r-a-t-3-pelihiiri mikäli mitään parempaa hinta=laatu suhteeltaan ei tule vastaan. Tuo on vaan kyllä aika kallis. Itse aikoinaan maksoin tuosta pelihiirestäni alle 30e uutena. RIP :D
Näyttäähän tuo kuvassa aivan hirveältä, mutta kaverilla on tuommoinen ja aika hyvin istuu käteen. Kyllä mun mielestä on aina saanut hyvän hiiren alle 30e hintaan.
Mulla oli tuosta 9-versio. Eli tämä:
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...z-R-A-T-9-Wireless-Mouse-pelihiiri-mattamusta
Sanon oli, koska ensimmäinen kappale jonka hain oli fyysisesti rikki heti pakasta vedettäessä, ja kun sain uuden siinä ilmeni helvetisti ongelmia optiikan kanssa. Harmi, koska hiiri oli ehkä käteen paras mitä koskaan omistanut... olis ehkä pitänyt kolmas testata, ihan siksi että kaverilla on moinen (tosin 7) ja toiminut moitteetta kuten monella muullakin.
Tuota Cyborgia ennen mulla on taas Razer Mamba, ensimmäinen versio sillä nythän on
uusi versio jo ulkona. Oli varsin mukava käteen, hyvä käyttää, mutta siinäkin sekosi lopulta optiikka jota ennen alkoi irtoamaan kaikki kumiosat.
Noi optiikka ongelmat ei johtunut muuten mistään hiuksista tai roskasta, vitun paska säkä vain ollut.