Pelit w800i/k750?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Elikkäs luurina on SonyEricsson w800i ja tuli PirateBaysta ladattua paketti pelejä joidenka pitäisi puhelimessa toimia ja olen ensiksi purannut pelin tiedostot koneelle jonka jälkeen pistänyt ne puhelimen muu kansioon mutta mitä sen jälkeen?

Nyt pelin tiedostot ovat puhelimessa mutta asentamista ei pysty mistään aloittaamaan eikä peli suoraankaan mistään käynnisty...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika jännä. Mulla on aina lähteny ihan suoraan vaan asentamaan. Heittääkö se jotain herjaa miks se ei asenna sitä? Ja oot koittanu uudelleenkäynistämisen?

Ei herjaa mitään ja käynnistäny oon uudestaan... Jotain teen varmasti väärin kun pelin tiedostot ovat puhelimessa mutta ei asennu eikä käynnisty eikä niille tiedostoille voi mitään tehdäkkään...

Ei herjaa mitään ja käynnistäny oon uudestaan... Jotain teen varmasti väärin kun pelin tiedostot ovat puhelimessa mutta ei asennu eikä käynnisty eikä niille tiedostoille voi mitään tehdäkkään...

Puhelin on 2 viikkoa vanha niin ihmetyttää jos softa liian vanhaa olisi mutta kyllä tuota kannattaa kokeilla... miten tosta puhelimesta näkee mikä softa versio siinä on?

1 kerta joikkaria oikeelle-paina tähti-2 kertaa joikkaria vasemmalle-paina tähti-1 kerta joikkaria vasemmalle-paina tähti. R1AA008 on uusin versio.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom