Pelifoorumeiden "kuntoennätyksiä"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ranger
  • Aloitettu Aloitettu
No silti haluaisin sen nähdä.
Kattelin tossa sun profiilia, ja olet yli 190cm pitkä, joten on varmaan siksi vaikeuksia ymmärtää miten joku vetää tollasia tuloksia. Minä ja tämä kaveri ollaan tällasia saatanan pygmejä, joille toi suoritus on kymmenen kertaa helpompi kuin esim. sulle.

Kattelin tossa sun profiilia, ja olet yli 190cm pitkä, joten on varmaan siksi vaikeuksia ymmärtää miten joku vetää tollasia tuloksia. Minä ja tämä kaveri ollaan tällasia saatanan pygmejä, joille toi suoritus on kymmenen kertaa helpompi kuin esim. sulle.

Hyvä, että joku muukin on tuota mieltä. Kukaan ei ikinä usko mun selityksiä :lol2:

70 vatsaa tai 80 punnerusta minuutissa? Siinä saa jo väpättää edestakaisin aikamoista vauhtia.

Ihan täysin mahdollisia. Meillä ainakin muutama tyyppi sai intissä kuntotestissä vastaavia tuloksia. Ja eikös se Battleaxekin kertonu punnertaneensa 120 siinä intin testissä?

Kyllä nuo on kai teoriassa mahollisia mutta se 500 vatsaa on kyllä avaruudesta.
Mä olen tehnyt putkeen montakin kertaa 400 vatsalihasta, ei nyt mitään himotahtia kylläkään. Laskin tän siis niin, että ylävatsoja 100, alavatsoja 100 ja molemmat kyljet erikseen 100 = 400. Ei tossa mitään järkeä oikein ole mutta tulipa tehtyä joskus, kun ei vielä ollut sen ihmeempää tietoa treenaamisesta.

Joskus 2003 ekalla järkidietillä oli tapana tehdä satoja vatsoja. Sesssio koostui 50-100 vatsarutistuksen sarjoista (x3) ja 500 toiston side bendeistä, joita pari kolme sarjaa. :david:

Meidän entinen liikan ope sano, joskus, että jonkun mun kaverin veli oli tehny 108 punnerrusta minuuttiin, kahden sellasen vitun (steppilaudan??) päällä. Opettaja oli ite laskenut (käsi rinnan alla) ja poika oli punnertanu tasaseen tahtiin yli sata:D

EDIT: eikä siis mikään himo bodari oo tämä kyseinen hölö

Intissä eräs 120 kg voimanostajamöhömaha teki kiitettävän määrän punnerruksia, todella haastavaa pompotella mahaansa maassa 10 cm liikeradalla. Punnerrustulokset on kyllä ihan haistavittu-tuloksia, ehkä vähän vertailukelpoisempia tuloksia saataisiin, jos punnerrukset tehtäisiin rystysillä, joka toisto selvästi maahan ja kädet lukkosuoraksi. Tällöinkin jotkut fyysiset poikkeavuudet lisää helposti tulosta, mutta olisi edes hitusen enemmän järkeä. etunojapunnerrustuloksilla en alkaisi brassailemaan, ellei tyyli olisi tosiaan todella nätti.

71 näin yläasteen kuntotestissä. Kyseessä tosin oli hullun tavalla nyrkkeilyä treenaava kaveri.

75 teki eräs hiihtäjä, joskin k.o. kaverin tulosta ei hyväksytty epäpuhtauden takia.

Ihme yläaste kun tehdään doping testejä. No on se kyllä ihme tyyppikin jos yläasteella käyttää.

Back
Ylös Bottom