Ite joskus joukkueen kuntotesteissä sain 49 vatsaa puoleen minuuttiin rinta maahan/pienen nyrkin korkeudelle.
Miten tehdään vatsoja rinta maahan??? :wtf::hyvä:
ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite joskus joukkueen kuntotesteissä sain 49 vatsaa puoleen minuuttiin rinta maahan/pienen nyrkin korkeudelle.

Kattelin tossa sun profiilia, ja olet yli 190cm pitkä, joten on varmaan siksi vaikeuksia ymmärtää miten joku vetää tollasia tuloksia. Minä ja tämä kaveri ollaan tällasia saatanan pygmejä, joille toi suoritus on kymmenen kertaa helpompi kuin esim. sulle.No silti haluaisin sen nähdä.
Kattelin tossa sun profiilia, ja olet yli 190cm pitkä, joten on varmaan siksi vaikeuksia ymmärtää miten joku vetää tollasia tuloksia. Minä ja tämä kaveri ollaan tällasia saatanan pygmejä, joille toi suoritus on kymmenen kertaa helpompi kuin esim. sulle.
70 vatsaa tai 80 punnerusta minuutissa? Siinä saa jo väpättää edestakaisin aikamoista vauhtia.
70 vatsaa tai 80 punnerusta minuutissa? Siinä saa jo väpättää edestakaisin aikamoista vauhtia.
Toi david kuvasti muo kyllä nytten hyvin. Piti kirjoittaa punnerruksia.Miten tehdään vatsoja rinta maahan??? :wtf::hyvä:
ja![]()

Mä olen tehnyt putkeen montakin kertaa 400 vatsalihasta, ei nyt mitään himotahtia kylläkään. Laskin tän siis niin, että ylävatsoja 100, alavatsoja 100 ja molemmat kyljet erikseen 100 = 400. Ei tossa mitään järkeä oikein ole mutta tulipa tehtyä joskus, kun ei vielä ollut sen ihmeempää tietoa treenaamisesta.Kyllä nuo on kai teoriassa mahollisia mutta se 500 vatsaa on kyllä avaruudesta.
71 näin yläasteen kuntotestissä. Kyseessä tosin oli hullun tavalla nyrkkeilyä treenaava kaveri.
75 teki eräs hiihtäjä, joskin k.o. kaverin tulosta ei hyväksytty epäpuhtauden takia.
Ihme yläaste kun tehdään doping testejä. No on se kyllä ihme tyyppikin jos yläasteella käyttää.
Ihme yläaste kun tehdään doping testejä. No on se kyllä ihme tyyppikin jos yläasteella käyttää.
Voi apina! Ei se tarkottanu epäpuhtaudella doping-testiä, vaan sitä kun kaveri ei ollu käyny suihkussa ja oli epäpuhdas!
etunojapunnerrustuloksilla en alkaisi brassailemaan, ellei tyyli olisi tosiaan todella nätti.
Siis ei helkutti, ei tuolt varmaa yhtää kunnollist pätkää löydy :wtf: .
http://www.youtube.com/watch?v=MyiaWox4P_E&mode=related&search=128%20pushup%201minute