Pekka Siitoin - Tahtomattaan youtuben hauskin mies!

Joo ei todellakaan ole kaikki bunkkerissa. Äijä uhrasi jotain kissoja meidän porukoiden naapurissa joskus kauan sitten, huuto vaan kuului. Ainakin elämänsä loppuvaiheessa äijää kiusattiin urakalla naantalissa teinien toimesta.

Jopas jotaki. Vieläki hämärämpää ku se tv-haastattelu.

Joo ei todellakaan ole kaikki bunkkerissa. Äijä uhrasi jotain kissoja meidän porukoiden naapurissa joskus kauan sitten, huuto vaan kuului. Ainakin elämänsä loppuvaiheessa äijää kiusattiin urakalla naantalissa teinien toimesta.

:lol2::lol2: Entä Siitoimen poika, joka nähtiin videolla? Onko hänestä mitään tietoa?

e

muutama kuolematon lausahdus tuolta videolta

Siitoin brittimiehelle: Churchill was judenagent. Juu aar churchills agent.Homoloordi.Mä vedän turpaan tota saatanan homoloordia.Antaa tulla vaan. Kyllä täältä pesee.

"Näin on marjat". Ei helevetti.

En yleensä käytä sanaa repeäminen, koska se kuulostaa niin typerältä, mutta tähän quoteen ei voi sanoa muuta kuin, että totaalinen repeäminen!

"Vastaavasti me arjalaiset ollaan tietyssä kehitysasteessa. Meillähän ei ole mitään sukulaisuutta Aatamiin ja Eevaan. Meidät on luotu Atlantis-mantereelle, josta me ollaan jouduttu tänne. Jehova taas loi juutalaisen rodun. Kiinalaiset ja japanilaiset ja muut vinosilmät on puolestaan tulleet toiselta planeetalta. Sellaiselta planeetalta, joka oli maan ja Marsin välissä, joka räjähti ja josta on enää jäljellä vain asteroidivyöhyke."

:lol2:

Eipä tuo Siitoisen maailmankatsomus sen hölmömpi ole kuin peruskristityn, joka uskoo luomisteoriaan. Yhtä vitun sekaisin kaikki.

Kristittyjähän päin voi ampua vaikka "todista, ettei kiinalaiset ole syntyneet kuten Siitoin väittää, jos et voi todistaa toisin, ovat kiinalaiset syntyneet noin"

Uskovaiset kristityt (ei siis maallistuneet kristityt) ja muut uskovaiset ovat yleensä fanaattisia jos heidän uskontoaan kyseenalaistetaan. Heidät on aivopesty siihen. Uskontoihin fanaattisuudessaan verrattivissa olevat poliittiset ideologiat, kuten fasismi ja kommunismi ovat kuitenkin tuhat kertaa järkevimpiä kuin yksikään uskonto tällä maapallolla. Sori pieni OT.

Kuitenkin "oikeat" natsit Saksassa 1920-40 luvuilla olivat rehellisyyden nimissä kuitenkin melko järkevää porukkaa jos verrataan Siitoimeen. Siis Siitoinhan väitti olevansa myös satanisti, joka ei kuulunut alkuperäiseen natsi ideologiaan. Siitoin on todella komplexi tapaus. Luulen, että hänellä heitti yläkerrassa pahasti ja hän toteutti sairaat mielihalunsa näiden natsi ja satanisti juttujen kautta (sai jotain kiksejä niistä). Eikä siten miten ns "oikeat" satanistit tai natsit tekisivät eli olisivat näissä liikkeissä mukana, koska todella uskoisivat siihen ja haluasivat vaikuttaa sen toimintaan..jne Siitoinhan ei oikeastaan tehnyt mitään muuta kuin huuti Heil Hitleriä ihmisten joukossa eli käyttäytyi, kuten täydellinen punaniska juntti, joka halus vaan toteuttaa häpeälliseen tilanteen joutumisen perverssiä fetissiä. Mitä nolompi oli tilanne, sitä suurempi oli Siitoimen nautinto.

Internetin parhaita videoita, sairaan hyvä meno! :hyvä: Homma on nousussa feeniks-linnun lailla, kohta on kalevalainen myrsky valloillaan...

:lol2:

Toinen hyvä Siitoin kommentti tuosta mun alotusviestin videolinkistä.

"Mies itkee, runkkaa ja nuolee vitun. Harva sen tunnustaa, mutta minä vanhana natsiupseerina voin sen tunnustaa".

-Suomen valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin

"Henget ilmoitti minulle, että synnyn seuraavassa elämässäni Yhdysvaltoihin. Minusta tulee seuraavassa elämässäni USA:n presidentti. Näin on ilmoitettu."

Timo Pekka Olavi Siitoin (20. toukokuuta 1944 Varkaus – 8. joulukuuta 2003 Vehmaa)

Vituiks meni.

Liitteet

• barack.webp
    barack.webp
    2,6 KB · Katsottu: 3 831
Vitun tyhmät ajatukset ja vitun tyhmä ihminen, onneks on kuollu.

Back
Ylös Bottom