Pekka Siitoin - Tahtomattaan youtuben hauskin mies!

"Mä en millään tavalla pidä siitä, että tänne tuodaan neekerietä, joiden normaalisti mun käsittääkseni kuuluu olla Afrikassa. Enhän minäkään lähde sinne syömään heidän banaanejaan." -suojeluskuntaheppu

:D

Toi Väinö Kuisma on noista ehkä ainoa mahdollisesti vaarallinen. Muut on lähinnä huvittavia.

Lol tälle threadille! Eipä ole hauskempaa näkyny vähään aikaan.

Joo, itekin mietin heti tuota obamaa kun Siitoin ennusti syntyvänsä seuraavassa elämässä yhdysvaltain pressaksi, mutta sitten huomasin et opama synty jo 1960.:eek:

Muistakaa, että Siitoin oli edellisessä elämässään saksalainen luutnantti, joka räjähti miinaan hyökkäyksessä Puolaan. Sitä ennen hän oli ranskalainen aatelinen englannin hovissa.Ja siitoimen poika oli ranskalainen upseeri Napoleonin armeijassa, joka sai surmansa hässittyään jonkun korkea-arvoisen upseerin vaimon kanssa.Joo, näin on marjat.

:wtf::wtf::wtf: Siis mistä vitusta tuo kaveri vetää noita juttuja?? Voiko kellään oikeasti olla noin helvetin vinksahtanut mielikuvitus.Kaikki edelliset elämät liittyi jollain tapaa sotaan ja myös seksiin.

Brittimies Siitoimelle : You are fucking crazy.
Siitoin: I want to be crazy kos my god is lucifer. :wtf:

Siis miettikää vähän. Onko pikkasen pimeä äijä.

Ja sitten vielä.

Siitoin: Adolf Hitler, meidän germaaninen esi-isämme, olen germaani ja poikani on myös germaani, juu, näin on marjat.

Jokainen lause mitä toi ukko päästi suustaan oli oikeasti parasta stand up komiikkaa mitä olen koskaan nähnyt. Andre Wickström on pelkkä kuoropoika Siitoimeen verrattuna.

Tuohon tuli hyvät komppaukset ukoilta :D
"Erittäin hyvin sanottu siellä perällä"

Ei helvetti. Joskus olen DC++ aikoinaan vahingossa imuttanut nuo videot kokonaisuudessaan, mutta en muistanut, että ne oli noin helevetin hauskoja.

Sissitakkimies on mun ehdoton suosikki.

Ei ole kyllä kellään noista tosiaan kaikki juutalaiset suihkussa, mutta jos jäsenistö on tosiaan tuota tasoa niin tuskin on puolue eduskunnassa vielä ensi vaalienkaan jälkeen.

Mitäköhän Siitoimen jumala Adolf Hitler olis ajatellu Siitoimesta?

Ois varmaan ollu ihan...

m_2ef765305844292cc06e276a7a8e27f0.jpg

veq0pt.jpg

33vcll2.jpg

edit

On saatana kunnon sensuuri tuolla saksalaisella tinypicilla!! Laitoin vaan tän kuvan ja tekstin WTF?
ja heti poistivat sakemannit kuvan. Kyllä ne pelkää ja häpeää menneisyyttään ihan haitaksi asti ku sensuroi saatana mun kuvatkin omissa antifa kiihkoissaan.

hitler2.JPG

WTF?

Järkyttävän hauska jätkä, mut täytyy muistaa, et Pekka oli myös täys narsisti :D. Omaelämäkertakin on luettu + keräilen Pekka -kamaa.

Kopsattu toiselta foorumilta tekstinpätkä:

Pekka kuoli joskus 2003 ja samoin Kristian Arje ("Mestari on meille suosiollinen") on tiettävästi jo haudassa. Väinö Kuisma tuomittiin jossain vaiheessa epämääräisestä joukosta rikoksia, joiden joukossa mm. miespuolisen henkilön pakottaminen sukupuoliyhteyteen. Sen sijaan Kai Michael Aalto, eli videon "Hyvä! *läts läts läts*" -tyyppi vaikuttaa nykyisin Oulun räkälälähiöissä. Yritti tiettävästi taannoin kaapata lentokoneen "maagishypnoottisella katseella". Ei onnistunut.

Kansallinen Rintama taisi tuon dokumentin jälkeen säilyä kasassa pari viikkoa.

Että sellaisia sankareita.

Tällanen löyty kanssa. Vittu mitä sakkia :D

Back
Ylös Bottom