BB Pekka Kotipohja

Menin niin testoihin, että kirjottelin ilmeisen sekavasti.

Tässä tapauksessa geenit vaikuttaa siihen minkä malliset lihakset Eibillä on. Malli huutaa bodausta.
Geenit ei kuitenkaan ole mikään tekosyy siihen etteikö lihasta saisi runkoonsa tehtyä kun homman tekee tarpeeksi vaativalla tasolla ruuan ja treenin suhteen.
Lähinnä vituttaa noi "geenifriikki" kommentit ja "ei voi olla 4 vuotta". Tehkääpä vaikka vuos oikeasti KOVAA HOMMIA sen bodaamisenne eteen niin näette, että kyllä, kyllä tuloksia saadaan aikaiseksi.
Arvostan siis suuresti sitä päämäärätietoisuutta millä Eib on hommia tehnyt, siinä ei ole geenit auttaneet, mutta ne tulee auttamaan jatkossa koska lihaksen malli on hyvä.

Kelle 16-17v jannulle tulee mieleen vetää tissit itselleen kuitenkin itse jatkuvasti tiedostaen, että helvetti oon vielä joskus hirveessä kunnossa! Muut tissiposket miettii quin sais hauggaria isommaks ja sellasen biebermäisen sixpäkin ja pitkäjänteisyys on 2 kuukautta. Pekka teki valinnan ja pyyhki muilla junnuilla lattiaa, so fak jea!

Itse asiassa täyttä totta. Mun mielestä se suurin syy mihin nuorten kehitys kaatuu on ravinto, sekä alkoholi. Hyvänä esimerkkinä "oman" salini nuoret. Kukaan nuorista ei tajua bulkin merkitystä, eikä alkoholin vaikutusta. Mulla on tasan kaks kaveria jotka harrastaa bulkkailua ja ne onkin ylivoimasesti kovimmassa kunnossa. Loput kaverini (ja nuoret) ketkä käy salilla on ollu samoissa tuloksissa ikuisuuden, ottaa välillä alkoholia ja kiroo sitä kun painot ei nouse, ja siinä aletaan jo syytteleen geenejään. He ei tosin tajua bulkatakkaan. Jos kaikki nuoret vaan tajuais bulkkauksen (ja dieettauksen) merkityksen niin löytys enemmän Pekan kaltaisia nuoria! No, kaikki ei vaan tajua saati jaksaisi edes laskea kaloreitaan ja "rajoittaa" syömistään.

Jätkän kunto on kyllä erinomainen, antaa kyllä lisää motia. Lohduttavaa muutenkin huomata että tuollaiseen kuntoon pääsee ilman roinaakin! Noh, vuosi jo takana, jospa sitä kolmenvuoden päästä näyttäis yhtä vakuuttavalta!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukaan nuorista ei tajua bulkin merkitystä, eikä alkoholin vaikutusta.

Älä yleistä tommosta sun "sun loppujen kavereiden ja nuorien" perusteella. Itse en juo ollenkaan ja kaveripiirissä on tyyppejä ketä satsaa urheiluun, mm salitreeniin täysillä, eikä vietä viikonloppuiltoja kännissä. Ruokailutkin on hyvällä mallilla

Tsemppiä Pekalle treeneihin, harmi kun en itse pääse paikalle seuraamaan kisoja!
 
Hohhoijjaa, lopettakaa jo! Ukko on kunnossa piste. Ei siellä lavalla asennetta tai alkoholinkäyttöä arvostella.
 
Itse asiassa täyttä totta. Mun mielestä se suurin syy mihin nuorten kehitys kaatuu on ravinto, sekä alkoholi. Hyvänä esimerkkinä "oman" salini nuoret. Kukaan nuorista ei tajua bulkin merkitystä, eikä alkoholin vaikutusta. Mulla on tasan kaks kaveria jotka harrastaa bulkkailua ja ne onkin ylivoimasesti kovimmassa kunnossa. Loput kaverini (ja nuoret) ketkä käy salilla on ollu samoissa tuloksissa ikuisuuden, ottaa välillä alkoholia ja kiroo sitä kun painot ei nouse, ja siinä aletaan jo syytteleen geenejään. He ei tosin tajua bulkatakkaan. Jos kaikki nuoret vaan tajuais bulkkauksen (ja dieettauksen) merkityksen niin löytys enemmän Pekan kaltaisia nuoria! No, kaikki ei vaan tajua saati jaksaisi edes laskea kaloreitaan ja "rajoittaa" syömistään.

Juurikin näin. Itsekkin kun aloitin pelkästään treenaamaan salilla niin söin saatanasti ensimmäiset 3 vuotta, läski ei pelottanut yhtään ja vatsat oli homoille. Sen verran ymmärsin, että se vaan on ainoa tie natuna tehdä "nopeasti" lihasta. Ekana vuonna nostin painon n. 70kg:stä 85 kiiloon, tiputin 5 kiloa. Tokana vuonna nostin painon n. 95kiloon ja tiputin reiluun 85kg ja kolmantena vuonna räjäytin pankin ja painoin 105kg. Pituus on 180cm. Posket oli niin pulleat ja äitikin silloin toppuutteli etten enää paisuisi. En hirveästi mielestäni valehtele jos sanon, että tein eniten lihasta tuona 3 vuotena mitä olen sen jälkeen tehnyt 5 vuoden aikana. Ymmärsin silloin, että se alku "räjähdys" kasvussa pitää käyttää hyväksi jos meinaat saada lihasta. Nyt en enää harrasta "läskibulkkeja" vaan pidän talvellakin painon jossain 90-95kg:ssä.

Ja kyllä, juominen on pahasta. Pitäs päästä itsekkin siitä täysin eroon. Eikä se edes tarjoa enää mitään. Pitäisi siirtyä huoriin ja huumeisiin jos haluaisi juomisesta siirtyä seuraavalla asteelle.
Edit: lisätään tähän vielä, että pitkässä juoksussa tuolla ei ole merkitystä jos välillä vähän kännissä tappeleekin, mutta nyt pointti oli siinä, että kun homma tehdään täydellä satsauksella niin maximaalliset gainssit on mahdollista saavutta todella lyhyessäkin ajassa. jea badiit!!

Siksi sanoinkin, että eibbi on teineille hyvä esimerkki ikänsä, tekotapansa ja kuntonsa puolesta.
 
Vähän lähtee taas jutut käsistä tuossa sikabulkin ylistyksessä. Ei taida taas olla mitään hajua oikeista faktoista, vaan vanhanliiton sikabulkkia ylistetään sokeasti.
 
Vähän lähtee taas jutut käsistä tuossa sikabulkin ylistyksessä. Ei taida taas olla mitään hajua oikeista faktoista, vaan vanhanliiton sikabulkkia ylistetään sokeasti.

Onhan se fakta vaikea hyväksyä kun pitäs pilluakin saada.

"Läskibulkki" toimii nuorelle aloittelijalle joka on laiha, ei tietenkään jo valmiiksi läskille. Rasvasolut on kropassakin uusia joten läskeistä pääsee yhtä helposti eroon mitä ne sai luotuakin. Läskibulkin hyödyt katoaa kun treenattu kauemmin ja ikää tulee lisää. Et saa enää vastaavaa kasvua tehtyä bulkkauksella ja joudut vaan pitempää diettaamaan ja samalla poltat lihaksia. Siksi harva kilpaileva, joka on jo kovat lilhat hommannut enää turhaan nostaa painoaan liian ylös bulkilla.

edit: Lisätään vielä, koska täällä on tapana tahallaan ymmärtää asioita väärin, että tuo läskibulkkaus ei ole ehdoton ehto lihaskasvulle vaan sille jos halutaan "nopeasti" tehdä enemmän pattia. Kyllä se patti kasvaa ilman överiäkin, mutta ottaa taas enemmän aikaa.
 
Nii oliks tän videon perimmäistarkotus, et ÄLÄ treenaa näin? .

Kyllä, hienoa että Jeis oivalsi tämän salaliiton. Kierona karjalaisena Eibbi koittaa hämätä muita, että tommonen oldschool-reeni toimisi. Jotkut meistä kuitenkin tietää, että vuonna 2003 ihmisen elimistö muuttui, eikä patti kasva enää muulla kuin pienillä painoilla ja tuntumalla. Savolainen rehellisyysgeenini pakottaa paljastamaan nämä asiat teille muillekkin.

Kaiken lisäksi rauta kolis liikaa, mikä ei kuulu kuntosalin etiketteihin ja tekee kuntosalilla olemisesta epämukavaa..

Levyt oli crossfittareilta pöllittyjä 5kg muovilimppuja, jotka oli maalattu. Ääniraidan Pekka teki keittiössä kolistelemmalla kattiloita, musiikin pauhatessa taustalla. Eikä se oikeesti mitään oo bulkannu, kuvat oli shopattuja ja bulkin aikaisissa reenivideoissa oli vaatteiden alla sumopuku ja päässä "Samppa Linna naamari" (se pitää noita jonnelippiksiä reenatessa sen takia ettei sitä naamaria huomais)
 
Jahas, ulkomailta palattu ja täällähän on huikeen hieno video! Nice! Mahtavaa nähdä että sen lisäks että ukko tekee homman eteen duunia helvetisti, niin jaksetaan myös panostaa näkyvyyteen. Kyllähän sitä mirraa väkisin tuon jälkeen, jos ei jo ennen. Keep on rollin'! :rock:
 
Levyt oli crossfittareilta pöllittyjä 5kg muovilimppuja, jotka oli maalattu. Ääniraidan Pekka teki keittiössä kolistelemmalla kattiloita, musiikin pauhatessa taustalla. Eikä se oikeesti mitään oo bulkannu, kuvat oli shopattuja ja bulkin aikaisissa reenivideoissa oli vaatteiden alla sumopuku ja päässä "Samppa Linna naamari" (se pitää noita jonnelippiksiä reenatessa sen takia ettei sitä naamaria huomais)

Noniin meitsillä onkin ollut sellainen kutina, että jotain tässä on pielessä ja että Pekka ois oikeasti kovempi hiiren&photarinkäyttäjä kuin punttienkolistelija. Aikaakin on varmaan kulunut enemmän videota muokatessa ja tota ääniraitaa tehdessä (kolistellessa) kuin itse tuolla salilla.
 
521616_568333913187054_1630603523_n.jpg

Sissus saatana!
 
Tässä ja Kurosen uusimmassa kuvassa on kyllä just semmonen kondis jota pidän melkolailla komeimpana kuntona mihin mies voi päästä. Sarjakuvien Tarzan/Kapteeni Amerikka-kondis. Komeeta!
 
Holtittoman kovassa kunnossa kaveri. Annan rispektiä niin paljon että se rispektiki joutuu hakemaan lisärispektit jostaki muualta että riittää.
 
No ylläri et hintit käy taas tässäkin ketjussa kuumana... (yökkis)
 
Jooh.. Alkaa oleen aika selvä peli. Pekka vie potin.
 
yes, you do have potential.
 
Back
Ylös Bottom