Menin niin testoihin, että kirjottelin ilmeisen sekavasti.
Tässä tapauksessa geenit vaikuttaa siihen minkä malliset lihakset Eibillä on. Malli huutaa bodausta.
Geenit ei kuitenkaan ole mikään tekosyy siihen etteikö lihasta saisi runkoonsa tehtyä kun homman tekee tarpeeksi vaativalla tasolla ruuan ja treenin suhteen.
Lähinnä vituttaa noi "geenifriikki" kommentit ja "ei voi olla 4 vuotta". Tehkääpä vaikka vuos oikeasti KOVAA HOMMIA sen bodaamisenne eteen niin näette, että kyllä, kyllä tuloksia saadaan aikaiseksi.
Arvostan siis suuresti sitä päämäärätietoisuutta millä Eib on hommia tehnyt, siinä ei ole geenit auttaneet, mutta ne tulee auttamaan jatkossa koska lihaksen malli on hyvä.
Kelle 16-17v jannulle tulee mieleen vetää tissit itselleen kuitenkin itse jatkuvasti tiedostaen, että helvetti oon vielä joskus hirveessä kunnossa! Muut tissiposket miettii quin sais hauggaria isommaks ja sellasen biebermäisen sixpäkin ja pitkäjänteisyys on 2 kuukautta. Pekka teki valinnan ja pyyhki muilla junnuilla lattiaa, so fak jea!
Itse asiassa täyttä totta. Mun mielestä se suurin syy mihin nuorten kehitys kaatuu on ravinto, sekä alkoholi. Hyvänä esimerkkinä "oman" salini nuoret. Kukaan nuorista ei tajua bulkin merkitystä, eikä alkoholin vaikutusta. Mulla on tasan kaks kaveria jotka harrastaa bulkkailua ja ne onkin ylivoimasesti kovimmassa kunnossa. Loput kaverini (ja nuoret) ketkä käy salilla on ollu samoissa tuloksissa ikuisuuden, ottaa välillä alkoholia ja kiroo sitä kun painot ei nouse, ja siinä aletaan jo syytteleen geenejään. He ei tosin tajua bulkatakkaan. Jos kaikki nuoret vaan tajuais bulkkauksen (ja dieettauksen) merkityksen niin löytys enemmän Pekan kaltaisia nuoria! No, kaikki ei vaan tajua saati jaksaisi edes laskea kaloreitaan ja "rajoittaa" syömistään.
Jätkän kunto on kyllä erinomainen, antaa kyllä lisää motia. Lohduttavaa muutenkin huomata että tuollaiseen kuntoon pääsee ilman roinaakin! Noh, vuosi jo takana, jospa sitä kolmenvuoden päästä näyttäis yhtä vakuuttavalta!