BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin jälkikäteen kuvia katselleena myönnän, että Pekka on oikeassa, pitää Samilta käsijumppaan vinkkejä pyytää..
 

Liitteet

  • C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_VG7G9280-2.jpg
    C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_VG7G9280-2.jpg
    56,6 KB · Katsottu: 3 415
Oletko Pekka tehnyt nyt dietillä mitään aerobista tai muuta energiankulutukseen pyrkivää?
En ole tehnyt vielä. Otetaan se oljenkorsi käyttöön kun tykitetään se kunto sieltä esiin.
Miltäs näyttää Peksin ruokavalio tällä hetkellä? Mitä menee milloin ja kuinka paljon?
No, niukkahan se on ja nälkää nähdään. Treeniin annetaan kaikista eniten energiaa. En sen enempää lähde erittelemään sitä tässä vaiheessa kun tulee muutoksia. :)
Pekka älä täällä ala vastaan väittelemään, kyllä pakkiksen kollit tietää :D

Joo ei toinna.
Joo jos nyt ei ruveta sitä Oinosta enempää puollustelemaan, kun kaikki kuitenkin tietää mitä siellä on sisällä.

Ei tässä ketään puolustellakkaan, mutta hauskaa on kun ihan _aina_ pakkotoistolla jauhetaan ihmisistä potaskaa vaikka ei tiedetä, tunneta tai juteltu ikinä henkilön itsensä kanssa. :D No, kyllä minäkin olen epäillyt ja varmasti suurin osa että jotain peikkoja siellä on ja varmasti onkin ja edesauttaneet tuon näköiseksi tulemista mutta miten selitätte asian että ne olkapäät on YHÄ aivan helvetin friikit mitä t-paita päällä olen nähnyt ja mies on kuitenkin ihan harrastelupuolelle jäänyt jumppailemaan.
 
En ole tehnyt vielä. Otetaan se oljenkorsi käyttöön kun tykitetään se kunto sieltä esiin.

No, niukkahan se on ja nälkää nähdään. Treeniin annetaan kaikista eniten energiaa. En sen enempää lähde erittelemään sitä tässä vaiheessa kun tulee muutoksia. :)


Joo ei toinna.


Ei tässä ketään puolustellakkaan, mutta hauskaa on kun ihan _aina_ pakkotoistolla jauhetaan ihmisistä potaskaa vaikka ei tiedetä, tunneta tai juteltu ikinä henkilön itsensä kanssa. :D No, kyllä minäkin olen epäillyt ja varmasti suurin osa että jotain peikkoja siellä on ja varmasti onkin ja edesauttaneet tuon näköiseksi tulemista mutta miten selitätte asian että ne olkapäät on YHÄ aivan helvetin friikit mitä t-paita päällä olen nähnyt ja mies on kuitenkin ihan harrastelupuolelle jäänyt jumppailemaan.
Gregg Valentino, hänellä on myös edelleen isot olkavarret, vaikka jääny "eläkkeelle".
 
Ei tässä ketään puolustellakkaan, mutta hauskaa on kun ihan _aina_ pakkotoistolla jauhetaan ihmisistä potaskaa vaikka ei tiedetä, tunneta tai juteltu ikinä henkilön itsensä kanssa. :D No, kyllä minäkin olen epäillyt ja varmasti suurin osa että jotain peikkoja siellä on ja varmasti onkin ja edesauttaneet tuon näköiseksi tulemista mutta miten selitätte asian että ne olkapäät on YHÄ aivan helvetin friikit mitä t-paita päällä olen nähnyt ja mies on kuitenkin ihan harrastelupuolelle jäänyt jumppailemaan.

Niin, eikös tuo ole Papan koulun oppilaita? Ja juuri se ettei sieltä koko katoa panostuksen pienennettyä, kertoo aika paljon. Ihan samankaltaisista syistä joillain eläköityneillä bodareilla paistaa tietyistä paikoista enää arpikudospatteja, vaikka lihat ovat lähteneet. Mutta jos sinä ihan vakavissasi väität, että tuo on luonnollisesti aikaan saatua, niin kannattaa alkaa ihan tosissaan lukea niitä anatomiankirjoja ja olla vaan ihan hissunkissun. Kuinka muuten Oinosen lihasmalli muuttui uranaikana? Seuraavaksi varmaan alat kertoa, että nuo patit rinnoissa ei ole gynot, vaan keskitetyllä alaviistopenkillä kasvatetut rintalihasten huiput.
 
Valentino oli nuorempana helvetin mallikas ja iso botari, jolla lohkes myös ihan törkee vakuumi. Harmi että lähti pelleilemään syntholin ja muiden tököttien kanssa ja tuhosi fysiikkansa täysin.
 
Hd laatua taas vaihteeks. Viikon-pari vanha kuva taitaa olla?
 

Liitteet

  • 11201186_10206734548300719_6752378727038212373_n.jpg
    11201186_10206734548300719_6752378727038212373_n.jpg
    100,3 KB · Katsottu: 3 006
onko hermon kiristymissä diettiläisellä havaittavissa, kilarit hackissa ;)
 
Back
Ylös Bottom