Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole tehnyt vielä. Otetaan se oljenkorsi käyttöön kun tykitetään se kunto sieltä esiin.Oletko Pekka tehnyt nyt dietillä mitään aerobista tai muuta energiankulutukseen pyrkivää?
No, niukkahan se on ja nälkää nähdään. Treeniin annetaan kaikista eniten energiaa. En sen enempää lähde erittelemään sitä tässä vaiheessa kun tulee muutoksia.Miltäs näyttää Peksin ruokavalio tällä hetkellä? Mitä menee milloin ja kuinka paljon?
Pekka älä täällä ala vastaan väittelemään, kyllä pakkiksen kollit tietää :D
Joo jos nyt ei ruveta sitä Oinosta enempää puollustelemaan, kun kaikki kuitenkin tietää mitä siellä on sisällä.
Gregg Valentino, hänellä on myös edelleen isot olkavarret, vaikka jääny "eläkkeelle".En ole tehnyt vielä. Otetaan se oljenkorsi käyttöön kun tykitetään se kunto sieltä esiin.
No, niukkahan se on ja nälkää nähdään. Treeniin annetaan kaikista eniten energiaa. En sen enempää lähde erittelemään sitä tässä vaiheessa kun tulee muutoksia.
Joo ei toinna.
Ei tässä ketään puolustellakkaan, mutta hauskaa on kun ihan _aina_ pakkotoistolla jauhetaan ihmisistä potaskaa vaikka ei tiedetä, tunneta tai juteltu ikinä henkilön itsensä kanssa. :D No, kyllä minäkin olen epäillyt ja varmasti suurin osa että jotain peikkoja siellä on ja varmasti onkin ja edesauttaneet tuon näköiseksi tulemista mutta miten selitätte asian että ne olkapäät on YHÄ aivan helvetin friikit mitä t-paita päällä olen nähnyt ja mies on kuitenkin ihan harrastelupuolelle jäänyt jumppailemaan.
Ei tässä ketään puolustellakkaan, mutta hauskaa on kun ihan _aina_ pakkotoistolla jauhetaan ihmisistä potaskaa vaikka ei tiedetä, tunneta tai juteltu ikinä henkilön itsensä kanssa. :D No, kyllä minäkin olen epäillyt ja varmasti suurin osa että jotain peikkoja siellä on ja varmasti onkin ja edesauttaneet tuon näköiseksi tulemista mutta miten selitätte asian että ne olkapäät on YHÄ aivan helvetin friikit mitä t-paita päällä olen nähnyt ja mies on kuitenkin ihan harrastelupuolelle jäänyt jumppailemaan.
Valentinohan on ollut HC-bodari jo yli 35 vuotta. Kun vertaa Valentinoa vaikka Arlindoon ja kumppaneihin, niin kyllähän sen huomaa että oli siinä muutakin kuin öljyä.Gregg Valentino, hänellä on myös edelleen isot olkavarret, vaikka jääny "eläkkeelle".
Selvästi, olisi voinut paremmallakin tavalla asiasta sanoa.onko hermon kiristymissä diettiläisellä havaittavissa, kilarit hackissa ;)
Mistä mikko oikeen suuttu, videosta en ihan saanut selvää? :Donko hermon kiristymissä diettiläisellä havaittavissa, kilarit hackissa ;)