BB Pekka Kotipohja

Ja sun pitäs olla hitokseen lihaksikkaampi, kireämpi ja mallikkaampi, että pääset arskassa eliminaatiosta eteenpäin. :) Toivotaan, ettei Mika nyt petä suomalaisia ja aja itseään loppuun liian ajoissa... sun on mika pakko olla arskassa vähintään top 3:ssa, että pysyy se "parhaan suomalaisen amatöörin" titteli sulla. ;) No stress
Totta. Tuskin mulla mitään mahiksia arnoldissa. Putoan eliminaatiossa ja menetän samalla kaiken arvostuksen. Tough luck. :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Totta. Tuskin mulla mitään mahiksia arnoldissa. Putoan eliminaatiossa ja menetän samalla kaiken arvostuksen. Tough luck. :(
Ja sitten rappio..

img_5681-10.jpg
 
Ei tule niinkauan kun kunto ei sitä salli :D
Kyllä Pekka alkaa olla pikkuhiljaa jo aikataulussa. Ihan selkeän harppauksen kunto oli ottanut mitä reilu viikko sitten näin. Ne kuvat kun ei sitä dieettiä vie yhtään eteenpäin, varsinkaan sellaiset missä on kisavärien vertainen rusketus, jälkikäteen lisätty kohina ja peilin kautta otettuna vielä.
 
Kyllä Pekka alkaa olla pikkuhiljaa jo aikataulussa. Ihan selkeän harppauksen kunto oli ottanut mitä reilu viikko sitten näin. Ne kuvat kun ei sitä dieettiä vie yhtään eteenpäin, varsinkaan sellaiset missä on kisavärien vertainen rusketus, jälkikäteen lisätty kohina ja peilin kautta otettuna vielä.
Ei viekkään, mutta jos lupailee kuntokuvia 16weeks out eteenpäin faneille/seuraajille, niin seisois sanojensa takana ja ottais kuvan siinä kunnossa kun on. Oli sitten löysä tai kireä, se on aivan sama vaikka kunto olis mikä tahansa kuvan ottohetkellä, lavalla ne kisat käydään :D
 
Ei viekkään, mutta jos lupailee kuntokuvia 16weeks out eteenpäin faneille/seuraajille, niin seisois sanojensa takana ja ottais kuvan siinä kunnossa kun on. Oli sitten löysä tai kireä, se on aivan sama vaikka kunto olis mikä tahansa kuvan ottohetkellä, lavalla ne kisat käydään :D

Toivottavasti saat nyt yös nukuttua ku Pekka petti lupauksensa. Jaxuhaleja, kyl sä pääset viel yli tästä pettymyksestä

Siis ihan oikeesti? Jotenki huvittavaa et jengi laittaa tuohtuneita viestejä kuinka Pekka on petturi ku ei laittanukkaan kuntokuvia vaikka lupas. Fanit/seuraajat vissiin maksaa Pekan liksan joten kyllähän sen on niit kuvia laitettava ku on niin sanonu joskus aikoja sitten vaikka ei itsestä siltä tunnu. Nyt vittu herätys
 
:D ! Paljonkahan oot tienannu niillä vanhoilla kuvilla jo???

Laittaa sitten kuvia, kun siltä tuntuu ja on tyytyväinen itse. ;)

Vuositulot tuplaantunut, eli kaupaksi menee :) Ebayssa myynnissä! Mie oon tulossa nyt kesällä Joensuuhun niin otettaan reenit ja samalla fanitytöille videomateriaalia, viimeks mie olin laiha ja sie läski nyt taitaa olla osat toisin päin :D
 
Toivottavasti saat nyt yös nukuttua ku Pekka petti lupauksensa. Jaxuhaleja, kyl sä pääset viel yli tästä pettymyksestä

Siis ihan oikeesti? Jotenki huvittavaa et jengi laittaa tuohtuneita viestejä kuinka Pekka on petturi ku ei laittanukkaan kuntokuvia vaikka lupas. Fanit/seuraajat vissiin maksaa Pekan liksan joten kyllähän sen on niit kuvia laitettava ku on niin sanonu joskus aikoja sitten vaikka ei itsestä siltä tunnu. Nyt vittu herätys
Joo, ei mun unia pekan kunto tai kunnottomuus, kuvien tuleminen tai tulemattomuus kaada. Näkyvyyshän ja jatkuva sisällöntuotto on sponsoroidulle/ sponsoreita haluavalle urheilijalle tärkeetä ja saahan sitä näkyvyyttä varmasti olemalla jakamatta kuulumisia, kuvia, videoita tms. Pt-Vatanen esim. hoitaa homman hienosti, sisältöä tulee, vaikkakin se ei aina niin vakavaa ole. Rauha maahan ja tsemppiä Pekalle dieettin. BabyJay voi ottaa ne pakasteherneet nenästä ja vaikka laittaa kanan ja riisin lisukkeeks siihen lautaselle, nauti!
 
Kuka päätti dieetin keston? Sinä vai joku valmentaja? Montakos viikkoa tulee dieettailtua yhteensä?Anna joku esimerkki hyvästä hauistreenistä?
 
Kuka päätti dieetin keston? Sinä vai joku valmentaja? Montakos viikkoa tulee dieettailtua yhteensä?Anna joku esimerkki hyvästä hauistreenistä?

Valmentajan kanssahan ne on päätetty ja itse noudatan ohjeita mitä sieltä tulleepi. :)

Kyllähän niitä viikoja tulee melkoisen paljon, ensimmäiseen kisaan jotakuinkin 25vko?

Hyvä hauistreeni... hmm... no ensin vapailla painoilla mahollisimman hyvin keskitetty hauiskääntö tangolla, käsipainolla tai scotissa ja sen jälkeen talja ja viimesenä joku yhden käden laite/taljaliike. Itse olen tykännyt tehdä alussa käsipainoilla pari sarjaa, taljahauis tangolla ja sitten joko preacher curl tai taljassa yhdellä kädellä. Keep it simple. Ei se ole kuin koukistella sitä kättä hauiksella. :)
 
Back
Ylös Bottom